Dit jaar op vakantie?

PoloRline

Actief lid
350
43
28
Volkswagen Polo rijders,

Gaan jullie dit jaar nog met de auto op vakantie?

Zo ja ? Waarheen ?

En zorg je dan ervoor dat je Polo nog een zomercheck krijgt of een beurt ?

En nog tips ?
 
Volkswagen  Polo R-line  1.2 
Volgende week naar Italie. De auto heeft in april een grote beurt gehad en nieuwe bandjes, dat lijkt me wel weer genoeg. :)

Wij gaan ook lekker naar Italië [emoji4]
Ik ben vandaag aangekomen, en wat een heerlijk weer is het (Gardameer).
Het is 33 graden, en dat schijnt al 6-7 weken zo te zijn.

De Touran heb ik één dag voor de vakantie naar de garage gebracht, voor een vakantie en een kleine beurt.
Toen ik er heen reed hoor ik een lichte brom in de uitlaat; moest nog snel even een nieuwe katalysator onder... Hulde aan de garage voor het snelle leveren en het vrijmaken van personeel om hem er nog onder te krijgen.
De reis is daarna perfect verlopen. Heerlijk die ruimte en DSG van een Touran... (sorry Polo..)
 
Met die nieuwe brandstofpomp wil ik wel tig km rijden naar het zuiden..... Maar eerst maar eens kijken hoe de nieuwe maxi-cosi in de polo past:)
 
Ik ben vandaag aangekomen, en wat een heerlijk weer is het (Gardameer).
Het is 33 graden, en dat schijnt al 6-7 weken zo te zijn.

De Touran heb ik één dag voor de vakantie naar de garage gebracht, voor een vakantie en een kleine beurt.
Toen ik er heen reed hoor ik een lichte brom in de uitlaat; moest nog snel even een nieuwe katalysator onder... Hulde aan de garage voor het snelle leveren en het vrijmaken van personeel om hem er nog onder te krijgen.
De reis is daarna perfect verlopen. Heerlijk die ruimte en DSG van een Touran... (sorry Polo..)
Het weer klinkt heel aardig zo Stick Out Tongue Hoop dat het volgende week ook zo is.

Vanaf woensdag een weekje naar Mallorca, dan begin juli de carbagerun (meer carbagerunners hier toevallig?) en dan in september nog 2 weekjes Kroatië als 't een beetje mee zit :)
Met de auto naar Mallorca?

Nemen jullie ook koelvloeistof mee op zo'n lange reis?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wil nog naar Duitsland (richting Berlijn) maar wil niet alleen gaan.
Of het met de Polo wordt dat weet ik nog niet. Kan heel misschien ook met een S400 gaan en tja, dan is de keuze snel gemaakt.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!