Voorstellen abe0708 - Dit is de nieuwe generatie!

Hoi allemaal,

Wat een eer om het spits af te bijten met een nieuwe generatie Polo en daarnaast als newbie op dit forum erbij te mogen horen. Als trotse eigenaar van dit nieuwe beestje stel ik haar graag aan jullie voor. Het is alweer inmiddels mijn tweede Volkswagen.

Deze rijk uitgevoerde R-Line Business+ met eens een keer een niet standaard kleur is pas een week oud! Voor nu zou ik zeggen leun achterover en geniet van deze prachtplaatjes die zijn geschoten in zowel het bourgondische Zuid-Limburg als het levendige westen van ons land. Met als kers op de taart mocht ze ook nog eens naast haar broertje van @Peet_B op de foto.

Tot op het forum en ik kijk ernaar uit om jullie ervaringen te mogen lezen! :cool:

Groet,
Alexander

_MG_8211 2-lowlow.jpg


_MHN4057-low.jpg


_MG_8060-low.jpg

_MG_8115-low.jpg

_MG_8204-low.jpg

Bekijk bijlage _MHN4155-low.jpg


_MG_8067-low.jpg
 

Bijlagen

  • _MHN4141-low.jpg
    _MHN4141-low.jpg
    2.1 MB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
Volkswagen  R-Line Business + 2022  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!