Discover Media navigatie update 7-11-2019

Met de nieuwste update 29-11-21 (zag het pas van de week maar staat er al dus een tijdje op de VW site), werkt nu wel wanneer je 130 km/u of 100 km/u mag rijden. En eindelijk staat er een nieuwe straat in die voorheen niet zichtbaar was bij mij in de buurt. Ook is er een kruispunt bij 2 jaar geleden gewijzigd en deze is ook verwerkt in de laatste update.
Heb je er geen carplay opzitten dan? dan gewoon googlemaps gebruiken. stukken beter en mooier.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Heb je er geen carplay opzitten dan? dan gewoon googlemaps gebruiken. stukken beter en mooier.
Jawel zie voorgaande post, en gebruik ik ook werkt idd beter. Heb zelfs met een adapter dat het draadloos is werkt nog beter. Maar VW navi had ik even geupdate just in case en viel mij op wat betreft de KM/u.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Vandaag een kaartupdate gedaan van heel Europa. Grote bundel.
Op een non VW SD kaart van 32gb.
 

Bijlagen

  • 0570F10E-0FFB-448D-A96B-A9A9FE7AD7D0.jpeg
    0570F10E-0FFB-448D-A96B-A9A9FE7AD7D0.jpeg
    1.6 MB · Weergaven: 31
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!