Voorstellen Dgrdam

Hallo allemaal,

Mijn naam is Daniël, woonachtig in Rotterdam. Ik lees al een tijdje mee op dit forum. Nu heb ik besloten om me uiteindelijk voor te stellen. Ik ben sinds 3 maanden in bezit van een Polo 6R 1.2 tsi Highline 105 pk peppergrey. Hiervoor was ik voor ongeveer 6 maanden eigenaar van een polo 1.4-16v 86 pk, en ben in die 3 maanden rijden van de 1.2 tsi toch blij met de keuze. De enigste mod die ik eigenlijk heb gedaan aan de 1.2 is het stage 1 chiptunen naar 140 pk, en alle interieur lampjes LED gemaakt.

Mods die binnekort komen:
- mfsw+ inbouwen, golf 6 gti/gtd/r-line ( vindt ze wel heel moeilijk te vinden op mp met airbag )
- U-led koplampen
- rcd310 vervangen voor grotere/aftermarket navi, ( ookal heb ik hier problemen mee gehad met zo een navi in de 1.4) hoor graag jullie mening en ervaring over aftermarket navi's. Met suggesties natuurlijk.

Mods die later komen:
- middendemper verwijderen en eindstuk ( weet nog geen goede adres )
- fully LED achterlichten
- 17'inch velgen zit nog te twijfelen welke ( pretoria, parabolica, spielberg) of andere.
- mfa+ teller (liefst met blauwe naalden maar weet niet of die nog te vinden zijn)
- gti achterbumper/r-line voorbumper
- ondergrille zwart spuiten/plasti dippen
- forge intake/blow off valve ( misschien )

Hierbij wat foto's:
20190817_133742.jpg
20190817_133811.jpg20190817_133656.jpgIMG-20190513-WA0005.jpgIMG-20190711-WA0007.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Highline 140 PK 
@Roon Ik merk zeker verschil. Qua vermogens en comfort. Wat zuiniger door de 6- bak maar ligt ook natuurlijk aan je rijgedrag. Verder veel meer opties in de highline. Van 86 naar 140 pk merk je ook echt wel. Maar verder is de 1.4 ook een top auto waar ik van genoten heb.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Highline 140 PK 
Vroeg het omdat jij nu met beide motoren ervaring hebt. Merk dat bij optrekken bijna even snel gaat, maar verschil zit met het doortrekken.

Mooie wagen, veel plezier ermee!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: Dgrdam
Vandaag de RCD330 met Apple CarPlay in gebouwd, werkt goed!

Had alleen nog een vraag over de aux die standaard in me auto zit, die naast de 12v aansluiting. Als ik daar de aux inzet pakt de rcd330 hem niet. Kan ik deze dus niet meer gebruiken via daar?

C20F7EC2-2019-448A-A8BB-3C876A4893B5.jpeg

ook de gasveren voor de motorkap gemonteerd, werkt ook perfect! Met dank aan @Roon
D80A7122-1948-4EFA-A09F-5C261262A46C.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Highline 140 PK 
@Dgrdam ziet er nog steeds strak uit die veren.

Weet niet hoe de radio is ingebouwd, maar zou moeten werken. Zet is een nummer aan op je mobiel en plug de aux in en druk op knopje media. Streamt hij dan wel?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
@Roon doet het jammer genoeg nogsteeds niet.

ook doen mijn achter parkeersensoren het niet? Ik krijg het zwarte camera beeld als ik hem in de achteruit zet omdat ik geen camera heb, maar als ik op de parkpilot klik zie ik wel de auto van boven maar doen de sensoren niks.

Deze zouden het wel moeten doen I.c.m. De rcd330 volgens mij.:(
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Highline 140 PK 
Welke versie heb je gekocht? Klik hiervoor even de setup knop in.

Bij het aansluiten zit de grote stekker erin en heb je het meegeleverde witte stekkertje gebruikt?

Ik weet niet of je voor de pdc de blauwe stekker moet gebruiken die je erbij kreeg?
Las wel als die het niet doet je miss moet activeren met long coding.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!