Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Deurvergrendeling Polo 9N 2003

Discussie in '(2001-2005) Volkswagen Polo 9N' gestart door 008200, 3 jul 2018.

1. 008200

008200 New Member

Lid geworden:
    17 okt 2014

7
    5
    3
    Dag
    de deurvergrendeling met sleutel (géén afstandsbediening) van mijn 5-deurs Polo 1,3 werkt een beetje merkwaardig:
    met sleutel openen of afsluiten van het portier vanaf de bestuurders kant werkt soms wel goed, dan gaat het rode ledje in de deur knipperen en is de alles goed gesloten. Soms werkt het niet goed en gaat de led niet knipperen en dan lukt ook het openen van het andere portier niet: het pennetje gaat niet omhoog en je kunt het andere portier dan ook niet eens van binnen of van buiten openen. De handgreep "pakt niet" en de boel veert terug! Wat wel goed werkt is de auto afsluiten aan de bijrijderskant met de sleutel in het bijrijdersslot. Ik heb de bijrijdersdeur al los gemaakt en de boel wat gesmeerd maar dat is blijkbaar het probleem niet. Het is een instabiel optredend gedoe. Ik snap ook niet of het probleem nu zit in het portiersslot (of de bedrading ) aan de bestuurderskant dan wel in de bijrijdersdeur. Wie geeft een goede tip?
    Beide achterportiersloten zijn in 2012 en 13 al eens vervangen, omdat die bleven hangen.

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. TCL

TCL Tuningcenter Lowering
    Sponsor

Lid geworden:
    18 jun 2011

265
    56
    28
    Ik vrees dat een van je deursloten voor niet oke is waardoor dit is. Het ledje gaat niet voor niets niet knipperen dit is vaak een teken van een breek in een kabel of in de solderingen van je slot. Je kan eens contacten met www.deurslotreparatie.nl misschien dat hij je meer weet hierover

www.lowering.nl voor al uw verlagingen. Ook voor alle VCDs/VCP aanpassingen kan je bij me terecht. +31(0)615228709 ook whatsapp. Skoda Octavia 1 RS 1.8T

4. Ruud9N

Ruud9N Well-Known Member

Lid geworden:
    24 jul 2013

2.445
    560
    113
    Polo 9N 1.3? Das een wel heel aparte. Stick Out Tongue

Succes met je probleem.

Spritmonitor.de '03 Volkswagen Polo 9N 1.4 55kW/75PK.

5. 008200

008200 New Member

Lid geworden:
    17 okt 2014

7
    5
    3
    1.4 dus :mrgreen:

Ruud9N vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie