Deuren sluiten automatisch na wegrijden. Hijack

In mijn vorige auto ging automatisch mijn deur op slot wanneer ik harder reed dan 15km per uur.
Is dit ook om een BM werkend te krijgen? Moet nu iedere keer op het slotje op de deur duwen?
 
gewoon in vac gom.

VW Golf 5 (1K), Jetta (1K), Caddy3 (2K), Passat (3C) | Audi A3 (8P), A4 (8E2) (facelift) | Seat Leon (1P), Altea (5P), Toledo (1P) | Skoda Octavia (1Z), Superb (3U)
Voor andere modellen zijn deze mogelijkheden ook (meer of minder) aanwezig, maar zouden wel eens op een andere plek (byte, bit), of in een andere Module kunnen staan. NB. Seat Ibiza heeft geen Module 46.
Ga naar [46 - Comfortsysteem] (du: Komfortsystem / en: Central Conv.), dan naar [Recode - 07], daar staan (afhankelijk van de module) talloze mogelijkheden
Byte 00 Bit 0 Selectieve deuropening: 1 x openen: alleen bestuurdersdeur gaat open; 2 x openen: alle deuren gaan open.

Byte 00 Bit 3 Anti Carjack Unlock (Auto-unlock): deuren worden ontgrendeld zodra de sleutel uit het contact wordt getrokken.

Byte 00 Bit 4 Anti Carjack Lock (Auto-Lock): deuren gaan bij 15km/u op slot.

Byte .. Bit . Deuren op automatisch slot na 30 seconden (Central Locking Re-Locking (after 30 Seconds)): de deuren gaan automatisch op slot als je niet binnen 30 seconden na het indrukken van de open-toets op de afstandsbediening een deur hebt geopend.

Byte 00 Bit 5 Central Locking installed: deuren gaan automatisch op slot als je niet binnen 30 seconden na het indrukken van de open-toets op de afstandsbediening, een deur hebt geopend.

Byte 10 Bit 2 Knipperlicht bij ontgrendelen: alleen mbv afstandsbediening.

Byte 10 Bit 3 Claxon bij ontgrendelen: alleen mbv afstandsbediening.

Byte 11 Bit 2 Knipperlicht bij vergrendelen: alleen mbv afstandsbediening.

Byte 11 Bit 3 Claxon bij vergrendelen/ontgrendelen: alleen mbv afstandsbediening.

Byte 14 Bit 6 Spiegelverstelling synchroon.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Je auto moet wel af-fabriek de comfort(convenience)-module hebben anders werkt het niet (als je met VAG-COM in groep 35 of 46 kunt komen dan is die module aanwezig).
Deze pagina is voor auto's met elektrische raambediening. Heb je hand-raam-bediending ga dan naar [35 Cent Locks].
Auto-Lock
Ga naar [Select]
dan naar [46 - Cent.Conv] voor raamzwengels ga naar [35 - Cent.Locking]
dan naar [Adaptation - 10]
kies voor kanaal 3
verander de 0 in 1 (0=uit, 1=aan); hiermee staat ingesteld dat de deuren automatisch dichtgaan
[Test] & [Save]
Auto-Unlock
als hierboven, maar nu naar kanaal 4
verander deze ook in een 1-tje; nu gaan de deuren automatisch open als je de sleutel uit het contactslot trekt
[Test] & [Save]
 
JeroenMPC zei:
Klopt het wat in zijn advertentie staat dat coming home werkt?
Yup! Alleen niet automagisch... Voordat je uitstapt, moet je even 'seinen' met je grootlicht. Dan blijven je lampen voor 30 seconden branden.
Flitz zei:
Heeft er iemand een "auto" stand voor zijn lichten btw ?
Op de BM heb je iig geen auto stand. Maar ik zet mijn lampen toch bijna nooit aan, alleen als het echt donker begint te worden. Overdag vertrouw ik op mijn DRL :cool:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!