Dens :: 2008 Volkswagen Polo 9n3

Dankjewel voor de reacties heren!


9700 in 3 jaar tijd, dat is echt niets.

Veel plezier hier en wie weet zien we je op de meeting van 7 september.

De kilometerstand is ondertussen toegenomen tot 51dkm. De meeting had ik nog niet gezien maar lijkt me erg leuk. Helemaal top als het ook nog eens in omg. Eindhoven is.
 
Volkswagen  9n3  1.4 
Thx voor de reacties allemaal! Erg leuk om te lezen. Ik heb ook al erg veel andere mooie Polo's voorbij zien komen hier. Inspiratie genoeg dus! Ben zelf ook heel erg van het less is more principe. Als het maar strak, schoon en goed bijgehouden is.

Is er al een exacte locatie voor de meeting bekend?
 
Volkswagen  9n3  1.4 
Dankjewel! Die schijven zijn inderdaad echt fijn zo. Maakt het in combinatie met de wielen een mooi geheel. Er zijn steeds meer aftermarket merken die dit toepassen op hun remdelen.

Ik meld me trouwens aan voor de meeting 7 september! Ik zal dit ook in het daarvoor bestemde topic doen.
 
Volkswagen  9n3  1.4 
Wie kan mij vertellen waar ik deze teller ringen vandaan kan halen? De grote ringen weet ik te vinden, ook die kleintjes van de toerenteller en de snelheidsmeter. Maar waar komen die 2 kleintjes van de brandstofmeter en koelwatertemperatuur vandaan of in welk model zitten deze standaard?

polo-9n3-united-vw-polo-9n3-57001-2386.jpg
 
Volkswagen  9n3  1.4 
Ja juist die bedoel ik. Ik heb geen idee waar ze van zijn vandaar mijn vraag. Zijn ze eventueel los verkrijgbaar of wordt het dan een andere teller?

Die grote zijn prima te vinden maar die kleintjes niet.
 
Volkswagen  9n3  1.4 
Volkswagen  9n3  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!