Demontage knoppen stoelverwarming

Hallo polo experts,

Sinds een tijdje is de stoelverwarming aan de bestuurders kant kapot. Van mijn polo 6r 1.2tdi uit 2011

Bij de dealer heb ik me laten vertellen dat ik de knopjes van de stoelverwarming even moet omwisselen om een defect knopje uit te sluiten.

Iemand tips hoe ik de knopjes er zonder schade uit kan halen?

Mocht dit het niet zijn dan zijn waarschijnlijk de matjes in de stoel defect a 150 perstuk maar dat zien we dan wel

Alvast bedankt!
 

Bijlagen

  • 20201107_091627.jpg
    20201107_091627.jpg
    43.8 KB · Weergaven: 17
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk (Gechipt) 
Voor beide kanten, dus 1 module in totaal

Dan lijkt het mij onwaarschijnlijk dat de module stuk is want de andere kant doet het nog wel gewoon.

Ook denk ik dat het knopje niet stuk is zodra ik hem bekrachtigd dan brand het lampje 2 sec en gaat die uit.
Maar je weet het maar nooit.
Zal de radio er 1 deze dagen even uithalen om de knopjes te wisselen, ook gelijk maar even een nieuwe gps antenne op m'n radio zetten is dat ook weer klaar
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105pk (Gechipt) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!