defecte draagarm?

laatste halfjaar heb ik enorme gekraak bij drempels en oneven wegdekking.
ik weet dat de stabilisatorrubbers horen te kraken soms hoor ik die en soms niet.
maar ik hoor ook daarbij een ander gekraak anders dan de rubber geluid.
het is meer een geklop wanneer ik over een drempel rij iemand enig idee wat dit is?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Even controleren of je speling hebt op de draagarmen en hoe de draagarmrubbers zijn. Ook even kijken of de fusee speling heeft, want het kan heel goed een kapotte fusee zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Als je inderdaad niet weet hoe je dit moet bekijken is het verstandig om het bij een garage te laten doen. Het kan in de gehele voortrein zitten, en als er echt iets kapot is is het niet verstandig er te lang mee door te rijden..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!