De nieuwe Polo 2018 is er, en heet Polo AW

iichel

Exclusive lid
12,856
4
8,071
283
Fotos met dank aan @onlylyon

k5k1ORm.jpg


ksXMxF0.jpg


Polo AW volgens het chassis nummer

OVkiL9l.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Wat me vandaag opviel is dat de lijnen erg hard zijn van de auto, maakt hem wel sportief! Kom ook het licht zijn in de showroom natuurlijk, maar was niet verkeerd. Velgen inderdaad wat minder, maar het interieur is super! Het 'stukje extra motorkap' tussen de koplampen is ronduit lelijk naar mijn mening, maar wordt doorgevoerd op alle nieuwe modellen (Aerton, T-roc, etc.). Ook beide mogen aanschouwen en de Aerton is wel echt een beest! T-roc viel een beetje tegen t.o.v. de persfoto's :)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Volgende week zaterdag zal ik een hooooooop foto's maken!!

Ook ga ik morgen even bellen of mailen met vw, kijken of we een vip mypolo preview kunnen krijgen...
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Chris 6r
Wat me vandaag opviel is dat de lijnen erg hard zijn van de auto, maakt hem wel sportief! Kom ook het licht zijn in de showroom natuurlijk, maar was niet verkeerd. Velgen inderdaad wat minder, maar het interieur is super! Het 'stukje extra motorkap' tussen de koplampen is ronduit lelijk naar mijn mening, maar wordt doorgevoerd op alle nieuwe modellen (Aerton, T-roc, etc.). Ook beide mogen aanschouwen wn de Aerton is wel echt een beest! T-roc viel een beetje tegen t.o.v. de persfoto's :)

Mag ik vragen waar dit was ? Ik kan eigenlijk niet wachten om de nieuwe Polo in het echt te aanschouwen :)
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 140pk 
T dashboard met digi teller is supertof.
Buitenkant is meer van t zelfde.
En heb zo m'n twijfels over de motortjes.
Maar aan de andere kant, ford bouwt al jaren succesvol 1,0 motoren met een fohn.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
T dashboard met digi teller is supertof.
Buitenkant is meer van t zelfde.
En heb zo m'n twijfels over de motortjes.
Maar aan de andere kant, ford bouwt al jaren succesvol 1,0 motoren met een fohn.
Succes vol? De 1.0 eucoboost is een probleem blok waar flink wat problemen mee zijn.
Ken er flink wat die warm gelopen zijn door koelstof problemen.



Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!