Datum geprikt: 27 Mei 2017 M&G Zwolle

Status
Niet open voor verdere reacties.

qwiznx

Mooiste 9N3 (2016)
Exclusive lid
1,210
956
198
Zoals de titel al aangeeft heb ik gekozen voor 27 mei, deze datum had als eerst de meeste stemmen, en het duurt nog even voordat het zover is.
Tot die tijd kunnen liefhebbers zich nog aanmelden :)

Betreft de locatie, als iemand een idee heeft, laat het dan maar weten!

"Aanmelden kan onder de streep"

_________________________________________________________________
 
  • Leuk
Waarderingen: Dannozz en iichel
@VWdriver91 , Er zijn vorig jaar al meetings geweest in die die regio. Je kunt nou niet eenmaal verwachten dat iedereen altijd overal maar heen rijdt.
Deze M&G is voor de mensen die Utrecht of Amersfoort voor hun net wat te ver vinden.

Ik houd je niet tegen om er zelf 1 te organiseren in Utrecht.

Aanmelden voor Zwolle mag hieronder.
__________________________________
 
@VWdriver91 , Er zijn vorig jaar al meetings geweest in die die regio. Je kunt nou niet eenmaal verwachten dat iedereen altijd overal maar heen rijdt.
Deze M&G is voor de mensen die Utrecht of Amersfoort voor hun net wat te ver vinden.

Ik houd je niet tegen om er zelf 1 te organiseren in Utrecht.

Aanmelden voor Zwolle mag hieronder.
__________________________________

Ik ben pas nieuwe hier eigenlijk. ik wist het niet dat vorige jaar geweest.
dus dan is zeker locatie in Zwolle toch?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.9 SDI 
Suggestie voor de locatie: ergens bij een restaurant met parkeerplaats, mac donalds, industrieterrein? Ben zelf totaal niet bekend in omgeving Zwolle maar verwacht dat er meerdere leden uit deze omgeving een mooie locatie weten:mrgreen:
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Blue Motion 
  • Leuk
Waarderingen: capszz, qwiznx en iichel
Van der Valk Zwolle is een optie. Groot parkeerterrein, goed bereikbaar.
* Mac Donalds zwolle noord is hier overdags niet echt happig op en 's avonds al bezaaid met hangjongeren...
* Industrieterreinen wordt je weg gestuurd door de beveiliging.
* Pouw Zwolle wil niet meewerken

https://www.google.nl/maps/place/Va...xf6a3d95751146cd9!8m2!3d52.532979!4d6.1581964

Mag dit van Van de Valk?

Vorig jaar waren we bij de Rova, helemaal achterop Hessenpoort.
https://www.google.nl/maps/@52.5324...4!1smjUKf3hKYwj-lntqzx_abg!2e0!7i13312!8i6656
 
Ik kom zelf uit Zwolle en zat ook te denken over "circuit Hessenpoort" als meeting plaats maar dat wordt nu vol gebouwd dus is de beveiliging is er zo.

Van der Valk is op zich geen slecht idee. Bij de Woonboulevard in Zwolle is er ook veel plek en staat naast de afslag A28 Zwolle-zuid:
https://www.google.nl/maps/place/Wo...x52e49a1d04641763!8m2!3d52.510773!4d6.0671736

Ook kunnen we naar de Wyhtmenerplas gaan. Daar zit ook een groot parkeerplaats met het mooie uitzicht op het meer. https://www.google.nl/maps/place/52...!4m5!3m4!1s0x0:0x0!8m2!3d52.496336!4d6.148372

Aanmelden voor Zwolle mag hieronder.
__________________________________

- @qwiznx
- @Polovl
- @Ruud9N
- @Dannozz
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
De regel van zonsondergang is geen probleem want dan is het pas na 22:00 een keertje donker. Van de 3 Euro is wel minder maar zo erg is het toch niet?
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!