Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Dashboard verlichting

Discussie in 'Bekabeling' gestart door Sach, 24 sep 2018.

1. Sach

Sach Member

Lid geworden:
    1 apr 2018

45
    31
    18
    Hey allemaal!

Ik heb een redelijk algemene VAG vraag maar misschien dat hier iemand er wat van weet :)

Ik heb een Transporter T5 uit 2011 waarvan de sigarettenaansteker kortsluiting heeft gehad (USB kabel in gat gevallen). Zekering was nog heel maar vanaf zekeringkast geen stroom erop zelfs met andere zekering. Kabeltje doorgeknipt nieuwe gelegd en hij doet t weer. Top toch denk je?

Redelijk snel valt mij op dat de dashboard verlichting ermee gestopt is incl achterlichten en kentekenverlichting. Alles terug gezet zoals het was en het doet t weer.

Nou is mijn vraag staan de 12v sigarettenaansteker en verlichting met elkaar in verbinding? De monteur en ik vonden dit wel raar namelijk aangezien er geen stroom stond op de kabel..

VW Polo MK6, Transporter T5 2011 1.0 TSI 115pk hand

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. pigeon

pigeon Well-Known Member

Lid geworden:
    7 nov 2014

2.160
    1.162
    113
    Misschien een canbus conflict?

volkswagen polo 6c 1.2 tsi 90 pk

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie