Dakdragers

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zitten wanneer je de portieren opent, bevestigingspunten in de carroserie (schroefdraad/tapeinde)
Hier worden de dragers in vast gedraaid. Afhankelijk van een 3-5 deurs heb je deze zelfde punten achter ook. Bij een 3 deurs zijn het alleen klemmen die zich om de dakranden heen sluiten.

Ik ben er in ieder geval geen voorstander van ivm makkelijk op te lopen schade e.a vind een drager op een rail bevestigen ook veel betrouwbaarder.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
dat is juist dup, je moet de portieren geopend hebben om de bevestigingspunten te kunnen zien. Wanneer je de dragers gemonteerd hebt zitten, zit de drager ook voor een gedeelte tussen de auto en het portier (het rubber van de deur vervormd dan ook een beetje), nog een reden voor mij waarom ik er geen voorstander van ben.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
nee geen voorstander, maar wat wil je anders doen als je een skibox op het dak wil?
Ik heb bij mijn 5d polo 6r gekeken, maar de bevestigingspunten achter lijken dieper dan voor. Voor zijn het ondiepe 'putjes', maar achter zijn het echte schroefdraadgaten (van pakweg 5mm doorsnee). Beetje raar dat ik dat niet ook voor heb :S
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!