Daan stelt zich voor

Beste forumleden,

Ik kijk al een tijdje mee op dit forum en heb al zelfs een topic gestart, maar heb mijzelf nooit voorgesteld (schandalig).

Mijn naam is Daan en sinds ongeveer 3 maanden ben ik in het bezit van een Polo 6R 1.2 TDI.
Ik heb deze aangeschaft i.v.m. het maken van vele kilometers, dus wilde ik overstappen op een zuinige Diesel.
Mijn vorige auto was een Ford Fiesta MK7 1.25 uit 2010, die ook ook best zuinig was, maar niet vooruit te branden.
De keuze was dus gevallen op deze Polo uit 2012 met 120.000 KM op de teller.
De auto is voorzien van een navigatiesysteem (RNS 315) en cruise control, wat beide voor mij een pré was. :)

Na ongeveer 2 maanden kreeg ik problemen met de EGR (sensor too low) en heb dit afgelopen weken laten verhelpen door middel van het wegschrijven van de EGR en tevens meteen stage 1 laten tunen bij Vagtechniek.
Omdat hij niet op de rollerbank is gezet weet ik niet wat het exacte vermogen is, maar gemiddeld zou hij op ongeveer de 230Nm en 105 PK moeten zitten.

Al met al zeer tevreden over mijn Polo.

full
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI stage 1 met 105 PK bij Vagtechniek 
  • Leuk
Waarderingen: justin Pin en peterpolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!