Cruise control

Ik heb een vraagje over cruisecontrol.
Ik heb een polo 6R 2012 blue motion 1.2 tsi.

Bij het gebruiken van het knipperlicht gaat de cruisecontrol er vanaf. Nu ben ik in mijn laatste maand van garantie en staat die bij de garage om dit te maken en wordt mij verteld dat het normaal is dat de cruise control er afgaat als je het knipperlicht gebruikt wat mij persoonlijk heel raar lijkt. Op de snelweg is dit heel irritant rijden.
Daarbij doet die het naar links soms wel en naar rechts gaat het er altijd vanaf.

Nu is mijn vraag klopt dit? is dit bij jullie ook of wordt mij nu onzin verkocht.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
Ik neem aan dat de bediening op dezelfde handle zit en dan zal er dus iets qua contact mis zijn, lijkt me
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  • Leuk
Waarderingen: Shaan
Ik heb het besproken en uiteindelijk waren ze het met mij eens dat het niet normaal is dat een cc er afgaat als je op de snelweg het knipperlicht gebruikt. Een nieuwe wordt besteld. Nu moet ik weer een keer terug maar het is niet anders.

Gewoon voor mijn eigen idee, deze stick vervangen is dat verder nog iets met software van inleren ofzo of echt ouderwets het handeltje vervangen?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!