Crosspolo veren en schokbrekers onder een BM mogelijk?

Goede dag,
Ik rij nu 2 jaar een 1.2 TDI. Bj 2013. In twee jaar 60.000 km gereden. Totaal stand op de teller 200.000 km. De auto bevalt prima, alleen de bodemspeling vind ik lastig. Drempel moeten voorzichtig genomen worden anders schrapt de bodem over de grond. Nu lees ik op dit forum dat de BM 1,5 cm lager is dan een standaard polo, en dat de crosspolo weer 1,5 cm hoger is dan een gewone polo.
Mijn vraag, is het mogelijk veren en schokbrekers van een crosspolo onder een BM te monteren?
Alvast bedankt voor je reactie
Hartelijke groet
Michiel
 
Volkswagen  polo  1.2 TDI 
Goede dag,
Ik rij nu 2 jaar een 1.2 TDI. Bj 2013. In twee jaar 60.000 km gereden. Totaal stand op de teller 200.000 km. De auto bevalt prima, alleen de bodemspeling vind ik lastig. Drempel moeten voorzichtig genomen worden anders schrapt de bodem over de grond. Nu lees ik op dit forum dat de BM 1,5 cm lager is dan een standaard polo, en dat de crosspolo weer 1,5 cm hoger is dan een gewone polo.
Mijn vraag, is het mogelijk veren en schokbrekers van een crosspolo onder een BM te monteren?
Alvast bedankt voor je reactie
Hartelijke groet
Michiel
Mischien helpt het als je gewoon nieuwe schokbrekers koopt.
Zwakpunt van de polo.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Lijkt me beter nieuwe dempers maar hij heeft problemen met de bodemvrijheid. Dit heeft deels te maken met de snelheden over de drempels vermoed ik. Je kan een Cross polo set eronder zetten geen probleem. Komt hij 3cm omhoog tov nu.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!