Cross tdi 90

Een zilvergrijze van 2012 met 95.000 km, ingeruild bij Renaultdealer Bochane in Boxmeer. Aangeschaft via mijn eigen garage en door hen eind vorige week meteen uit Boxmeer opgehaald. Aflevering ws eind volgende week.
Tijdrovendste wat er aan moet gebeuren is het overspuiten van het linkerachterscherm. De vorige eigenaar heeft meer goedbedoeld dan kundig een beschadiging daaraan met een lakspuitbus bijgewerkt. Daarmee is de schade eerder groter dan kleiner geworden... De auto gaat hiervoor naar een spuitbedrijf, dat er eind deze week/begin volgende week mee aan de slag gaat.
Verder moeten twee banden vervangen worden. Ik heb bij een bedrijf in Duitsland een gebruikte set Pegasus-velgen besteld, dezelfde die standaard onder de Cross (en GTI) zitten. Van de acht velgen die ik daarmee in totaal dan heb, komen op de vier mooiste de zomerbanden. Op de vier minste komen dan straks de winterbanden.
Tenslotte gaat de auto nog naar JD Engineering om het motormanagement op 140 pk/320 Nm af te stellen. Dat rijdt vast heel gerieflijk ;)
Nu nog de dagen aftellen...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!