Corsa D 1.4 2013 Sport/Color

Giltix

Bekend lid
1,330
594
163
Hallo iedereen,

Jullie hadden van mij nog wat foto('s) te goed! Heb voor nu eentje voor jullie en ik zal jullie gewoon op de hoogte houden van eventuele ontwikkelingen.
De Corsa heeft een 1.4 motor met 87PK, is geboren in 2013 en is een Color editie, d.w.z.: een zwart dak, zwarte spiegels en zwarte 17'' velgen en getinte achterruiten. De sport-uitvoering voegt een strakke vering toe.

Ik heb 'm inmiddels n weekje en ben er enorm tevreden mee. Vanmiddag staat meteen 4 wielen balanceren en uitlijnen op de planning waardoor hij prima in orde zou moeten zijn!
corsa.png
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
@kawazxr Thanks :)
@Robin ja het vermogen mis ik wel. Maargoed, ik spaar op wegenbelasting, verzekering én benzine dus ik krijg er wel veel voor terug. Een eventueel volgende auto zal wel wat meer vermogen hebben maar GTI-achtig hoeft van mij niet meer zo.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Absoluut! Qua upgrades ben ik nu aan t kijken naar het retrofitten van cruise control en een nieuwe headunit van de radio (want dit ding ondersteunt enkel Aux Stick Out Tongue). Daarnaast nog even het 3e remlicht vernieuwen - zit nu een klein scheurtje in - en dan kan er echt gekeken worden naar upgrades!
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!