contacten importeren HTC10 werkt niet meer

Hallo,
Ik heb een HTC10 die met de auto was verbonden, netjes met contacten en al. Daarnaast had ik een Caterpilar die ook was verbonden met contacten en al. De Caterpilar is vervangen voor een Samsung Galaxy XCover 4.
Ik heb beide (werkende) profielen verwijderd uit de auto. Het nieuw koppelen van de samsung is zonder problemen verlopen. Het koppelen van mijn HTC 10 wil enkel nog het telefoneren werken, dus opnemen en nr (zonder naam) weergeven in het scherm als ik gebeld wordt. Mijn contacten kunnen niet meer geïmporteerd worden in de auto.
Ik heb ook op mijn telefoon de koppeling al een paar keer verwijderd om geheel opnieuw te kunnen koppelen.

Wie kan mij hiermee helpen. Het is zo onhandig om op mijn telefoon mijn contacten te zoeken als ik iemand wil bellen. Het heeft gewerkt, ik weet niet waarom het nu niet meer werkt.

gr PoloMvO
 
Volkswagen  polo 6r  1.4 bluemotion diesel 55kW 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!