Composition Touch upgrade

VM407

Bekend lid
1,255
577
139
Hallo Polo vrienden,

Ik kan via een forumlid een Composition Touch kopen met Bluetooth, momenteel heb ik zelf een Composition Touch zonder Bluetooth....

Ik zou het makkelijk vinden om bijvoorbeeld muziek te streamen en of te bellen middels Bluetooth.
Maar kan je deze simpelweg 1 op 1 over zetten? Zover ik weet zit de BT module in de Composition, dus geen geklooi met externe modules onder stoelen bijv.

Ik weet dat ik een groter scherm met navi kan laten inbouwen bij `cartronics, dit kost rond de 1100,- en dat vind ik op zich, best prijzig. Ook zal ik me Polo niet veel meer rijden nu ik sinds vandaag een auto van de zaak erbij heb gehad.

Het leek me wel een makkelijke kleine upgrade, graag jullie input of dit zomaar kan of niet:)

Alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
ja dat vermoeden had ik ook nog, volgens mij zei @dov laatst ook zoiets dat de schermpjes uit de 6C bijv. Beter beveiligd zijn dan de RNS voor de 6R.

Bedankt voor jullie info / tips, ik ga ermee aan de slag.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
ik heb wel eventueel iets wat je zou kunnen doen, maar is eerder een downgrade dan upgrade qua looks, functionaliteit wel een upgrade
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!