Composition Media in Polo 6R

Goedendag allemaal,

Ik ben nieuw hier op de forum, dus weet niet of dit de goeie plek is om een topic te plaatsen over dit onderwerp.

Ik heb een Compostion Media(CM) gekocht en wil deze graag in mijn polo 6R, Ik heb van verschillende mensen gehoord dat dit niet kan en van sommige mensen zeggen ze dat dit wel kan.

Dus de vraag is kan dit wel of niet? Zoja, hoe dan?

b18df5s-1920.jpg

(Sorry voor de grote foto)

Alvaast bedankt!!!:)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 
Het kan 100%....
Zo ver ik weet moet je m laten vrijschakelen bij de dealer.

Ook zeggen ze dat je m moet laten ombouwen. Dat kan alleen in Polen.

Wil je m werkend hebben in je mfa+. Dan heb je ook nog een andere bcm nodig.

Ik ken iemand die heeft alles werkend.
Maar daar heeft ie veel moeten programmeren.

Het is zeker niet plug and play.

Ook moet je alle extra dingen zoals Apple carplay apart kopen bij de dealer.

Een compleet pakket 1750 euro.

Zonder inbouw.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
Vind het altijd frappant als mensen dingen kopen en achteraf gaan vragen of het wel of niet past in hun auto? Als ik zo naar de prijskaart van franklin kijk zou het mij bij lange na niet waard geweest zijn haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Het komt helaas vaak voor dat men de audio wil vervangen, maar en niet bij stil staat met de eventuele nare gevolgen, o.a. aanpassen van het systeem omdat het niet plug & play is, en hoe moet het dan verder....
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Het kan overigens wel hoor.. je hebt een quadlock adapter nodig pq -> mqb met zo’n canbus filter box ofzo ertussen.. + cp moet eraf maar daar zijn ook weer een aantal mogelijkheden voor
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Toch nog een mogelijkheid, zijn daar kosten aan verbonden en heeft de eigenaar dan ook de garantie dat het allemaal storingsvrij werkt?. Wellicht kun je te rade gaan bij de jongens van www.autopar.nl, die zitten o.a. in de vervangende audio voor VAG.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Toch nog een mogelijkheid, zijn daar kosten aan verbonden en heeft de eigenaar dan ook de garantie dat het allemaal storingsvrij werkt?.
stop eens met adverteren voor autopar hawkeye alles is super duur daar + klantenservice is ruk
stop eens met adverteren voor autopar hawkeye alles is super duur daar + klantenservice is ruk
Ik heb goeie ervaringen met www.autopar, wellicht zijn er nog wel meer leden die dat hebben, of niet natuurlijk, maar het staat hier vrij om dat te vermelden, en dat jij vind dat ze duur zijn...tja, je moet er wel wat voor over hebben....
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Zit deze er inmiddels in ?

Ik ga namelijk het zelfde doen .. en het is zeker mogelijk , je moet een adapter set hebben voor Retrofit en usb voor je apple carplay/android auto , en uiteraard vrij schakelen bij de dealer , nu zijn er ook wel andere opties maar dat is niet helemaal legaal.
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Zit deze er inmiddels in ?

Ik ga namelijk het zelfde doen .. en het is zeker mogelijk , je moet een adapter set hebben voor Retrofit en usb voor je apple carplay/android auto , en uiteraard vrij schakelen bij de dealer , nu zijn er ook wel andere opties maar dat is niet helemaal legaal.
Ken iemand die heeft er een te koop.
Is al vrijgeschakeld.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Ik heb er ook een discover media in zitten en ik heb alles werkend (zover dat kan op pq25 platform) ik ben er super blij mee!! En als je opzoek bent naar de beste oem radio dan is dit naar mijn mening toch wel je beste keuze ondanks de prijs
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!