Composition media 2018

Bijlagen

  • Knipsel.JPG
    Knipsel.JPG
    21 KB · Weergaven: 11
Volkswagen  Polo 2G  1.0 TSI 95pk 
Ja.
Dit kan vrij geschakeld worden.
Alleen moet je hiervoor een svm code bestellen bij de dealer.
En deze code leert de dealer dan voor je in.
De pr lijst wordt dan gewijzigd. En dan schakelt dan app-connect vrij.
En nee het is zelf niet mogelijk deze code in te leren.
De kosten van die code+inleren is mij niet bekend.
Ik heb het mee besteld af-fabriek
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: AD 6C 1.4TDI
Is het alleen een code? of is het nog een extra module welke geplaatst wordt zoals in het type hiervoor het geval was? ik heb het ook af fabriek gedaan. maar weet dat het naderhand ook kan, met code of module dus

@TCL weet dit wel
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: AD 6C 1.4TDI

Enige manier meen ik.

Kosten: €332

Of dit het waard is, tja....
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: AD 6C 1.4TDI
Is het alleen een code? of is het nog een extra module welke geplaatst wordt zoals in het type hiervoor het geval was? ik heb het ook af fabriek gedaan. maar weet dat het naderhand ook kan, met code of module dus

@TCL weet dit wel

Geen extra module komt hier aan te pas.
Dit is gewoon puur software vrijschakeling.
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: AD 6C 1.4TDI
Heb je al je apple iPhone met origineel usb snoer aan je radio gehangen?
Dan weet je het gelijk of er nog wat vrij geschakeld moet worden of niet.
Ik mag alleen niet tegen siri praten volgens het scherm via de stuurbediening.
maar dat mis ik niet.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar app-connect zit toch standaard op Composition Media van de AW? Tenminste, ik heb Composition Media besteld en dat zou Incl. Mobiele diensten en app-connect zijn als ik de VW site en prijslijst mag geloven.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Misschien begrijp ik het verkeerd, maar app-connect zit toch standaard op Composition Media van de AW? Tenminste, ik heb Composition Media besteld en dat zou Incl. Mobiele diensten en app-connect zijn als ik de VW site en prijslijst mag geloven.
In NL wel ja, en heb je ook een 'app' knopje i.p.v. setup. Maar dat zegt niks over buitenlandse configuraties.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!