Compleet nieuwe Volkswagen Polo komt eraan

Verwachtingen zien er goed uit.:mrgreen: Leuk dat de polo ook op het MQB platform komt, dat belooft veel leuke technieken/snufjes. Het nadeel lijkt me wel dat de polo nu heel erg op de golf gaat lijken als we kijken naar afmetingen... Hopelijk behoud de polo z'n eigen identiteit :mrgreen: we shall see...
 
Volkswagen  Polo  1.4 80pk 
Ik lees dit artikel met korreltje zout, dit is namelijk nergens anders te vinden. Enige dat ik vind zijn vele variaties op dit artikel (o.a. nieuwe 1.5TSI) en dat er niet verwacht moet worden dat GTI met meer dan 1.8TSI komt. Opzich ook logisch, met een 2.0TSI zou de WRC meteen geen drol meer waard zijn. Tevens spreken andere sites over 'hybridge optie' ipv 'vierwielaandrijving optie' waarbij de overige tekst exact het zelfde is. Er wordt dus e.e.a. gekopieerd en vertaald waarbij bepaalde informatie ineens heel anders wordt Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ben erg benieuwd, dan krijg je nog vaker "mooie Golf!"

Zag vandaag deze braziliaanse concept VW Gol GT, als die voorbumper nou op een 6R zou passen image.jpeg image.jpeg
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!