Coming home & Leaving Home light

Goedeavond alleee!

Heb een vraag , over de Coming home & Leaving home lights . Die bij het licht en zicht pakket horen . Polo 6C

Nu staan ze allebei ingesteld op 30Seconden branden bij aankomst ( als ik hem open doe )

Maar branden als ik hem opslot doe ! Doen ze niet ! ... Terwijl die ook 30 seconden zouden moeten branden . Of zie ik dat verkeerd? Weet iemand hier een verklaring voor ? Of word het een ritje naar de dealer dat het niet functioneerd ?

Gr Carlo
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Vroeg mij al af of ik gek werd. Bij mijn Seat Leon bleven netjes de lampen aan als ik de auto op slot deed, in het scherm stond dan dat de lampen na 30min uit zouden gaan. Foutje in de software, is natuurlijk 30s.
Nu heb ik op mijn polo dezelfde functie, en blijft niet branden.

Wederom terug naar de dealer dus.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 7DSG 
Vroeg mij al af of ik gek werd. Bij mijn Seat Leon bleven netjes de lampen aan als ik de auto op slot deed, in het scherm stond dan dat de lampen na 30min uit zouden gaan. Foutje in de software, is natuurlijk 30s.
Nu heb ik op mijn polo dezelfde functie, en blijft niet branden.

Wederom terug naar de dealer dus.

Werkt wel ( als je een auto schakelaar hebt). Doe even het volgende

- Start de auto
- zet het contact uit (verwijzer sleutel)
- sein met grootlicht
- stap uit

Dan brand je CH voor de ingestelde tijd. Dit is standaard zo ingesteld bij VW en kan eventueel aangepast worden met VCDS dat het automatisch geregeld word
 
Jammer dat automatisch ch niet mogelijk is op een 6R. Mensen kijken af en toe wel raar op als je met je lichten aan het seinen bent Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!