Voorstellen ColinAW: Polo AW

Hi allemaal,

Na enkele maanden op dit forum te hebben gespeurd, vond ik het tijd om ook mijn Polo aan jullie "voor te stellen".

Begin 2021 heb ik een Polo uit 2019 als occasion gekocht bij Volkswagen met de kleur "White Silver Metallic". Met 'slechts' 22.000 km op de teller en een fris uiterlijk en enigszins een uitgebreidere versie. Het betreft een comfortline met een spiegelpakket, CarPlay en verlengde fabrieksgarantie (altijd fijn). Afkomend van een Golf 3 met bijna 300k aan kilometers, is het echt een wereld van verschil.

tempImageH06qXw.jpg

Verrichte aanpassingen:
Ik heb nog relatief weinig aan de auto gedaan. De eerste week heb ik de diffuser vervangen voor een R-Line versie en vervolgens snel erna de achterramen laten blinderen door de Blindeerkoning.

tempImagek4S33n.jpg

Nog te verrichten aanpassingen:
Hoewel ik van plan ben niet veel meer te wijzigen aan de Polo, zou ik graag nog een mooi setje VW velgen eronder willen zetten. Momenteel ben ik aan het kijken voor de 17" Bonneville of 16" Las Minas. Mocht iemand op dit forum nog van deze velgen af willen, stuur mij een berichtje haha.
Naast de velgen zou ik graag ook een achteruitrijcamera nog in het logo willen (laten) monteren en de speakers willen voorzien van een leuke upgrade.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!