Climatronic maken?

Voor de mensen die mij niet kennen: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/even-voorstellen.14678/

Zoals ik al zei heb ik wat problemen met de airco hij deed het niet en het scherm knipperde. Via wat googlen kwam ik op deze site uit heb een test gedaan en de errors bekeken. Er bleek te weinig druk op te zitten en een drukschakelaar error.

Ik heb mijn airco laten bijvullen geheugen gereset en de 02 error was veranderd in 00 mooi. Scherm knipperde niet meer met starten opgelost?

Nou nee nu knippers het scherm weer en is er een error 2c6 nu heb ik gezien dat dit met de kleppen te maken heeft. Of met de bekabeling.

Hoe kan ik dit controleren en eventueel repareren???

Ik kan op deze site niet zoeken op 2c6 omdat het zoekwoord te kort is.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 

Kan je hier iets mee?
Dat topic had ik inderdaad gelezen.
Zo kwam ik erachter hoe je moest testen etc maar het zegt niets over de oplossing van 2c6 en waar je dat klepje vind.
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!