Climate control

Hoi zal mij eerst voorstellen ik ben van Hulst en heb sinds kort een polo 1.2 tdi bleumotion van 2010. Nu heb een vraag is het mogelijk om zonder al teveel gedoe mijn
Handbediende climate omtebouwen
Naar een electronische.
Mvg
v Hulst
 

Bijlagen

  • IMG_20190801_134647.jpg
    IMG_20190801_134647.jpg
    672.1 KB · Weergaven: 24
  • 6ebd62a6-b0a3-4d50-8bf5-2d3de0c3662b.jpg
    6ebd62a6-b0a3-4d50-8bf5-2d3de0c3662b.jpg
    39.9 KB · Weergaven: 24
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 75pk 
Welkom! Het is mogelijk. Maar wel heel veel werk.

Edit: Er zijn meerdere forum topics waar dit in besproken wordt. Moet je even de zoekfunctie gebruiken.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Nou dacht eigenlijk omdat het een handbediende climate control was, en omdat je de temperatuur ook kan in stellen,
Dat het dus gewoon omzetten was. Maar wat is veel werk waar moet ik aan denken.
Mvg
v Hulst
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TDI 75pk 
Climate Control lijkt suuuuuper duper mooi en luxe, maar echt, ik HAAT het soms! ding doet nooit wat ik wil, eigenwijs stuk vreten is t! En het beinvloed je startstop ook nog eens enorm. helaas kwam ik er pas na de aankoop achter dat ik Climate had ipv hand bediend haha! dacht dat het standaard was /oeps/
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Ben tevreden met mijn climate hoor. In de regel scheelt het een heel hoop schakelen met die knoppen. Enige wat ik af en toe bijstel is wanneer de zon vol op mezelf staat, dan zet ik m een half graadje lager. En afhankelijk van hoe warm het buiten is (zomer/winter), of jezelf net inspanning verricht hebt e.d. wil ik hem wel eens op een andere temperatuur zetten. Startstop zet ik sowieso altijd uit, gewoon lekker zelf aan en uit zetten wanneer je wil die motor.
 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!