Claxon klinkt ineens anders 1.2 tsi

Beste leden,

Even een vraagje mijn claxon klonk altijd best wel mooi en zwaar. Maar sinds een aantal weken klinkt hij als de claxon van een Volkswagen up. Heel licht schaam me dood als ik hem indruk. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen? Is mijn claxon mogelijk stuk?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
Beste leden,

Even een vraagje mijn claxon klonk altijd best wel mooi en zwaar. Maar sinds een aantal weken klinkt hij als de claxon van een Volkswagen up. Heel licht schaam me dood als ik hem indruk. Iemand enig idee hoe dit kan en wat ik eraan kan doen? Is mijn claxon mogelijk stuk?
Dan weet jij niet hoe de claxon van een VW Up klinkt, die heeft namelijk een hoge en een lage toon. Weet je wanneer je je moet schamen, als je op de claxon van een Polo 6r Bluemotion 1.2TDI drukt.........
 
  • Leuk
Waarderingen: Vincent de Vos
Dan weet jij niet hoe de claxon van een VW Up klinkt, die heeft namelijk een hoge en een lage toon. Weet je wanneer je je moet schamen, als je op de claxon van een Polo 6r Bluemotion 1.2TDI drukt.........
Ik dacht dat de up hetzelfde had als de Seat mii van 4 jaar geleden. Die had mijn moeder nou dat was een lullig toetertje. Ik dacht dat een up eenzelfde had.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!