Chiptuning polo GTI aw is er..!

JD ook...! Zojuist mail ontvangen ! Hebben nu vakantie tot 19 augustus. Ze gaan het verder ontwikkelen voor de nieuwe modellen!!! Eind september , stage 2 obd tuning...!
 
Volkswagen  Polo  2.0 262 PK 
Ik heb ook mail van JD. Komende tijd wordt eaa ontwikkeld. Deze motor heeft een hogere compressie dan de Golf GTI motoren. Maar een goede 255 pk moet kunnen.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Neem aan dat ze wel weten wat ze doen. Maar betwijfel toch sterk of ik er aan begin. De behoefte is er veel minder dan bij mijn vorige auto's (1.2, 1.0).
Daar voegde het substantieel iets toe aan het rijplezier. Heb mijn twijfels of het in dit geval en bij mijn rijstijl, ook het geval is. Ken ook gevallen van standaard 200 pk waarbij men de boel weer liet terugzetten omdat men het rijgedrag met stage 1 als onprettig /nerveus ervaarde
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Heeft de polo ook driver profiles? In dat geval zou je kunnen vragen (indien mogelijk) om bijv. op Eco de originele map te hebben, en andere standen de stage1/2. Bij mijn Golf was dat mogelijk, dus op Eco heb ik gewoon het originele vermogen tenzij ik de kickdown (ja op een handbak!) indruk.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Wel rijprofielen. Maar die betreffen zaken als onderstel, sturen, gasrespons. Niet de motor zelf. Heb er geen verstand van, maar lijkt me stug dat dat zou kunnen werken. Zou wel mooi zijn natuurlijk
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!