Chinese banden?

Hallo allemaal,

Mijn naam is michael en ik ben sinds juni 2015 eigenaar van een polo 6r BM uit 2011,

Ik ben de standaard velgen onderhand wel beu aan het worden en nu heb ik op mp eem advertentie gezien met het volgende:

17" stillauto lm velgen met banden van het merk Delinte, de dh2 zogenaamd.

Ik heb nog nooit van dit merk gehoord, zowel niet van de velgen als van de banden.

Heeft iemand hier ervaringen mee of advies of dit een goed aanbod is?

Groetjes

Michael
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 tdi 75pk 
Chineese banden komen niet onder mijn auto, vaak hoor en lees je slechte verhalen hierover vooral bij regenachtig weer.

Off-topic ik heb nog een set 16 inch originele R-line velgen voor je met Bridgestone zomerbanden.
 
Ja dat is ook mijn mening, maar ik weet niet of delinte een chinees merk is en of het goede banden zijn? En het merk stillauto van de velgen komt ook bij niemand bekend voor dan? Ik heb er trouwens even een plaatje bijgedaan van wat de site zegt over de banden bedankt voor je aanbod maar diegene met deze set wilde ruilen met de originele vw velgen die onder mijn auto liggenimage.png image.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6r bluemotion  1.2 tdi 75pk 
Over het algemeen zijn site als autobanden( nog iets ) beter op ingericht dan in het verleden. Nu vermelde ze ook performance voor regen e.d. Ik heb in het verleden wel eens nankang gehad maar vond het regen maar niets. Alles is afhankelijk van de bestuurdersrijstijl, maar het gaat ook om het gevoel dat je er hebt.

Velgen van het merk stilauto heb ik wel eens eerder gezien maar geen ervaring mee
 
Hey Michael.
Ik heb net onze polo wrc verkocht met alleen de winterbanden.
Mocht je interesse hebben, ik heb de originele wrc velgen nog liggen. Zijn 18 ers van cagliari met banden. Zijn 100% schadevrij en hebben ca 8000km gereden. Alleen de velgen kosten normaal 550 euro per stuk! En zonder de banden! Dit kan je navragen bij VW.
Ze mogen weg voor 1400 euro. Is wel in België.
 
Volkswagen  Polo 6R WRC  2.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!