China-setje automatische lichtschakelaar + CH/LH

Te koop: China-setje automatische lichtschakelaar met coming/leaving home functionaliteit
Geschikt voor: Polo 6R

Wanneer je Polo niet over een automatische lichtschakelaar (en coming/leaving home) beschikt, kan je dit nog bijplaatsen. Afhankelijk van bouwjaar, type, koplampen, ... kan dit op een OEM manier worden gedaan of niet (op het forum hier vind je daar ongetwijfeld wel wat over, anders eventueel bij de Engelse collega's). Mijn Polo is er eentje met de H7 koplampen, met mistlichten, maar zonder start-stopsysteem. Door deze combinatie kon dit niet op de OEM manier gedaan worden (ECU ondersteunde het niet geloof ik) en is zo een setje van China wel een oplossing, omdat dit setje gebruik maakt van een aparte lichtsensor. Mijn gebruikservaring zegt dat dit niet zo goed werkt als OEM bv. als het overdag regent, maar als het echt donker is werkt het wel mooi. Voor CH en LH is het zeker wel een leuke en gemakkelijke oplossing.

Perfecte staat, lichtschakelaar zelf ziet er ook nog als nieuw uit.

Liefst ophalen (Belgisch Limburg), maar verzending kan

Prijs: €25
 

Bijlagen

  • IMG_0144D.jpeg
    IMG_0144D.jpeg
    2 MB · Weergaven: 70
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!