Centrale vergrendeling passagiers zijde

Hallo!

Ik heb een leuke Polo 9N3 uit 2006.

Sinds kort is het mij opgevallen dat mocht ik de centrale deurvergrendeling gebruiken dmv de knop op het portier, in eerste instantie alles op slot zoals gewenst, maar daarna gaat hij direct van het slot af bij de passagierszijde voorin. De motor ect werkt wel want hij gaat kort op slot.

Zodra ik de centrale deur vergrendeling bedien via de knop op mijn autosleutel gaan wel alle deuren op slot en blijft dit zo.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn?

Alvast dank en Ik hoor het graag:)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 75pk 
Dank voor de reacties! Ik zal het in de toekomst even uitzoeken. Vind het alleen zo raar dat dit probleem zich alleen voordoet als ik de CV activeer via de knop op het bestuurders portier. Hij gaat wel op slot maar schiet daarna gelijk weer van het slot af bij alleen de voorste passagiers zijde.

Nogmaals dank en mocht ik het verholpen hebben zal ik het laten weten! En uiteraard mochten er nog ideeën zijn hoor ik dit graag:)
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!