Catunambu's Polo Bertha verkocht...

Catunambu

Bekend lid
1,531
753
133
Dag medeleden...

Heden wil ik jullie op hoogte stellen van een groot verlies.
Vrijdag avond ontdekte ik de eerste, onheilspellende, tekenen die zouden wijzen op een vroegtijdig afscheid.
2 super lieve mensen kwamen bij mijn Bertha kijken. Die zelfde avond werd mij vriendelijk gevraagd of ik mijn eigendommen alvast uit de auto wilde verwijderen...

De volgende dag kwamen deze 2 super lieve mensen terug en werd het werkelijkheid.
Eerst langs het postkantoor, toen het "volwassendeel" om uit eindelijk in tranen mijn lieve, trouwe, mooie Bertha voor goed uit te moeten zwaaien...

Bertha, Je was nog jong, we hebben vele kilometers samen gemaakt! veel meegemaakt, ergernis, plezier en onvergetelijke avonturen op de Nurburgring! Ik ben je dankbaar voor alle keren dat je mij trouw hebt gebracht waar ik heen wilde! Die ene keer dat je mij liet staan? die vergeef ik je! Dit kan dan ook niet anders, het was mijn eigen fout!
Vaarwel ouwe trouwe Bertha!

Ja, Zoals misschien wel duidelijk is geworden: Bertha, mijn Polo 1.2TDI is, helaas, verkocht dit weekend. De reden hiervoor is een aanstaande leaseauto (via mn werk) waardoor het niet echt verstandig is om Bertha nog als bij-autootje te houden.
Ergens doet het wel pijn om deze prachtbolide te moeten laten gaan, maar ik weet dat ie bij een prachtig gezinnetje mag gaan dienen de komende jaren!


WhatsApp Image 2019-12-10 at 08.29.08 (1).jpegWhatsApp Image 2020-08-10 at 08.51.02.jpegWhatsApp Image 2019-12-10 at 08.27.58.jpegWhatsApp Image 2019-12-10 at 08.29.11.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Gelukkig gaan de posts en foto's hier nooit verloren. Komt er een polo voor terug en blijf je wel actief op het forum? :)
Ik blijf op het forum! Voorlopig komt er nog niet direct een Polo voor terug. Leaseauto word iets van een Up!, 108, SpaceStar of Karl.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Giltix
Ach, ik zie t zo: ik lever in op ruimte en comfort maar ga er financieel enorm op voorruit! mag de auto prive ook gebruiken en krijg een brandstofpas!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, Mikie en Giltix
Jammer van je mooie Polo maar zeker te begrijpen en altijd fijn als je weet dat hij bij een liefhebber terecht komt.

Benieuwd welke leaseauto je zal gaan kiezen uit de aangeboden keuzes.
 
Volvo  -  - 
:( Jeetje wat heftig! Heel veel sterkte de komende tijd. Gelukkig heb je de foto's nog....;)
In dit leven kan men alles van je afpakken, maar de herinneringen zijn altijd blijvend! (dit klinkt heel depri)

Blij mee maat, niet stiekem de leaseauto verlagen hè ;)
mmm breng mij niet op ideeën....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Een diesel die weinig gebruikt gaat worden, dat noem ik niet bepaald "goed gebruikt"...

Jammer van de verkoop hopelijk komt er ooit een mooie polo voor terug
Ik deed zelf niks minder het laatste halfjaar... enkel in de weekenden werd Bertha goed warm gekachelt....
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!