Carkit /carplay / nav mogelijk in 6r waar dit niet standaard in zit?

Hallo Polo rijders,

Ik lees/zoek eigenlijk alleen op het forum als ik wat wil weten, maar heb nu toch eens een vraag betreffende onze polo.
Wij hebben een polo uit 2013 (6r .2 tsi) zonder navigatie/climate control.

Ik ben eigenlijk op zoek naar een oplossing om via bluetooth te kunnen bellen, als daar een navigatie unit voor moet worden ingebouwd is dat ook een optie natuurlijk, maar welke dan? en past dit?
En met bellen bedoel ik, één keer instellen en dat het daarna werkt het zodra je instapt en de auto start.

Ik lees diverse topics hierover en meestal worden de forumgebruikers @dov en @Rainesh genoemd, wellicht dat iemand me verder kan helpen.

De huidige unit/radio heeft een beschadigd schermpje, dus een nieuwe unit met nav /airplay/carplay is misschien wel de oplossing?
(een RCD330 bijvoorbeeld?)

IMG_3430.jpg
 
Laatst bewerkt:
De RCD330 heeft idd al deze gewenste functies en is nog van volkswagen zelf ook. Prima scherm en met de juiste variant ook Apple Carplay en Android Auto.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
De RNS510 wordt ook geleverd met BT module. Wel even uitkijken dat je OEM/echt VW aanschaft... Ik vind t een mooi systeem waarbij je navigatie hebt, flitspaalmelders en met BT media kan afspelen en bellen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!