Carbagerun Polo :: 1997 Volkswagen Polo 6N 1.4 44kw 230.000 km and counting

Dankje!
Ik heb met mijn eigen Polo ook een garage hier op het forum, deze 2e auto is eigenlijk niet van mij.
Ik denk alleen dat jullie de aanpassingen en vorderingen van de zomer misschien wel leuk vinden om te volgen.
Dus binnenkort foto's van de voorbereidingen en tussen 8 en 12 juli het "reisverslag" hier in de garage.
 
Ondertussen is hij matzwart gerold, en is het dak wit (telefoon was leeg toen)
Ook zijn de "Kever look-a-likes" bijna af; er moeten nog whitewalls van gemaakt worden.

Iemand ideeën hoe we dat het beste kunnen doen?
 
575240_531256106934558_2092391373_n.jpg
945150_531256026934566_866456447_n.jpg
 
Voor de ambulance sirene heb ik contact gezocht met de importeur, de draden waren namelijk (begrijpelijk) allemaal afgeknipt op +- 20 cm na de aansluitstekker.

Of ik interesse had in een onderhoudscontract, even de vergunning voor het voeren van signalering, inschrijving KVK en originele aankoopfactuur wilde meesturen.
Euhm laat maar, ik kom er zelf wel aan uit :)

Standaard kleurpaartjes zijn Gn-Ye, Pk-Gy en Bn-Wh.
Gezien de opbouw van de versterker (beetje logisch nadenken) zijn iig Gn-Ye voor de hoorn, en ik denk Bn-Wh voor de voeding.
Nu houd ik er dus nog 2 over, waarvan er 1 de versneller (schakelt op de min) en de ander de aan/uit schakelaar (schakelt op de plus).
Van de week maar even proberen, en als het niet misgaat zal ik dan even een filmpje van de herrie uploaden.

Keep you posted!
 
260333_533175576742611_923300128_n.jpg


Kijk, wat een beetje zoutwaterspray al niet doet.
Ondertussen de ambulance sirene aan de praat gekregen, zal ff kijken of ik binnenkort een filmpje kan maken voor jullie :)
Ook moet ik hoeklijntjes fabrieken om het vouwimperial op te kunnen monteren, omdat de 6N geen regengootjes heeft.

Binnenkort de reclame aanbrengen, dit wordt een mengeling van stickers, verfstiften en andere prullaria.


En dan op naar het leefinterieur..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!