Car-Net vs Mijn Volkswagen

Als het goed is komt mijn nieuwe Polo ergens volgende week bij de dealer en ik probeer de verschillen tussen Car-Net en Mijn Volkswagen uit te zoeken. Ik heb mijn Polo met de optie "Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie" besteld zodat ik Android Auto kan gebruiken, maar verder wil ik ook graag kunnen zien waar mijn auto staat en of deze op slot is. Verbruik en gereden routes vind ik ook leuk om te kunnen zien, maar zijn niet heel het belangrijkste.
Weten jullie toevallig of ik met de optie "Mobiele online diensten (Car-Net): 'App-Connect' smartphone-integratie" ook gebruik kan maken van de Car-Net applicatie en deze informatie kan inzien of dat ik hiervoor toch een Mijn Volkswagen module moet laten inbouwen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!