Car-Net activeren wil niet lukken, iemand een idee?

Juno Leloup

Premium lid
669
482
103
Hallo daar,

Ik probeer de Car-Net diensten te activeren in mijn Polo, alleen blijft hij aangeven dat er geen connectie gemaakt kan worden ondanks dat hij verbonden is met de hotspot van mijn iPhone.
Zie bijgevoegd screenshot van de melding.
Iemand enig idee hoe dit werkend te krijgen?
De verkoper van VW wordt ik ook niet wijzer van, die gaat mij een registratie link sturen voor Car-Net terwijl ik al aangegeven heb een account te hebben...
Het enigste wat ik nog moet afronden is het activeren.

Bij voorbaat dank,
Juno
 

Bijlagen

  • 20190605_181507826_iOS.jpg
    20190605_181507826_iOS.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 94
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Het is gelukt, je moet blijkbaar op de VW Car-Net portal op de knop Activeren Afronden drukken, daarna werkt het activatie afronden proces pas.
Topic kan dicht wat mij betreft.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
en waar ga je het voor gebruiken? ik heb er nog niets nuttigs uit kunnen halen. heb het zelf op me nieuwe niet eens geactiveerd
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
en waar ga je het voor gebruiken? ik heb er nog niets nuttigs uit kunnen halen. heb het zelf op me nieuwe niet eens geactiveerd

Ben er idd achter gekomen dat je er eigenlijk weinig aan hebt... Helaas! :expressionless:
Zal er dus weinig tot geen gebruik van maken, maar hoopte dat het wat leuke/handige inzichten en opties zou geven.
Wellicht wel als je een Car-Net optie/abonnement extra koopt, maar dat ga ik niet doen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Je hebt er inderdaad maar weinig aan, alleen als je een Connected Car hebt, zoals sommige modellen. Zo'n module kun je aanschaffen, en dan kun je op afstand kijken of je deuren op slot zitten, of je lichten aan staan, hoeveel benzine er nog in je tank zit, de locatie etc. Allemaal zeer interessant, en zeker de 249,- euro waard ahum... ;)
Och, de ANWB connected car module kan ook de locatie doorgeven, meldingen lezen, ritten vastleggen, etc. En dat dan voordeliger geloof ik.
 
Volkswagen  AW  1.0 TSI 115pk DSG 
Heb een handig dingetje ontdekt.
Ik ga naar Noorwegen op vakantie en de accommodaties hebben niet altijd een straatnaam en huisnummer maar coördinaten. Ik krijg het invoeren van coördinaten in de auto niet voor elkaar maar het zoeken in de Car-Net app wel. Dan een naam geven en naar de auto zenden en het staat keurig in mijn navigatiesysteem.
 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!