Bumperlip Polo 6R

Hi!

Ik ben nieuw op dit forum en heb sinds kort een Polo 6R 1.2TSI in bezit uit 2011.
Een tijdje geleden op AliExpress een bumperlip voorbij zien komen. De verwachtingen die ik erbij had waren erg laag, wat kun je verwachter voor een tientje;)?
Na het monteren van de lip vind ik het resultaat toch best leuk geworden, wat vinden jullie.

Ook maar meteen een setje pedalen besteld voor een paar euro, ziet er naar mijn mening ook een stuk beter uit dan de originele pedalen.
Groet,
Mike
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: mike12322
Heb je een link van de bumperlip? Hoe is jij gemonteerd? Vind het er wel tof uitzien!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Heb je een link van de bumperlip? Hoe is jij gemonteerd? Vind het er wel tof uitzien!
Is meteen voorzien van een 3M plankrand. Met een fohn een beetje verwarmd zodat hij de bochten mooi kan maken.
Zitten ook schroefjes bij, welke je aan de onderkant in de bumper kan zetten. Ik heb ze voor de zekerheid op de hoeken vastgezet met een schroefje, maar de plankrand is volgensmij voldoende.

Je kan de lip overigens ook in het zwart bestellen. Staan er heel wat op internet, bijvoorbeeld deze: https://nl.aliexpress.com/item/3286...5.0&pvid=2ff917b2-2ae1-4127-a4d7-76d1157fce27
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
Netjes man. Ziet er goed uit

Beetje goede stevige kwaliteit of buig je het zo om en is het een flapje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Hi!

Ik ben nieuw op dit forum en heb sinds kort een Polo 6R 1.2TSI in bezit uit 2011.
Een tijdje geleden op AliExpress een bumperlip voorbij zien komen. De verwachtingen die ik erbij had waren erg laag, wat kun je verwachter voor een tientje;)?
Na het monteren van de lip vind ik het resultaat toch best leuk geworden, wat vinden jullie.

Ook maar meteen een setje pedalen besteld voor een paar euro, ziet er naar mijn mening ook een stuk beter uit dan de originele pedalen.
Groet,
Mike
zou je de links voor mij kunnen sturen
 
Volkslagen  Polo  1.4 fsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!