Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Bumperlip Polo 6R

Discussie in '(2009-2014) Volkswagen Polo 6R' gestart door Mike_Daems, 15 mei 2019 om 16:10.

1. Mike_Daems

Mike_Daems New Member

Lid geworden:
    woensdag

3
    2
    3
    Hi!

Ik ben nieuw op dit forum en heb sinds kort een Polo 6R 1.2TSI in bezit uit 2011.
    Een tijdje geleden op AliExpress een bumperlip voorbij zien komen. De verwachtingen die ik erbij had waren erg laag, wat kun je verwachter voor een tientje;)?
    Na het monteren van de lip vind ik het resultaat toch best leuk geworden, wat vinden jullie.

Ook maar meteen een setje pedalen besteld voor een paar euro, ziet er naar mijn mening ook een stuk beter uit dan de originele pedalen.
    Groet,
    Mike

Volkswagen Polo 6R 1.2TSI 105PK DSG7

mike12322 vindt dit leuk.
  2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.
  3. Jay511

Jay511 Active Member

Lid geworden:
    10 okt 2018

212
    60
    28
    Heb je een link van de bumperlip? Hoe is jij gemonteerd? Vind het er wel tof uitzien!

Volkswagen Polo 6R 1.2 TSI 105pk - 130pk by ATM Tuning

4. Mike_Daems

Mike_Daems New Member

Lid geworden:
    woensdag

3
    2
    3
    Is meteen voorzien van een 3M plankrand. Met een fohn een beetje verwarmd zodat hij de bochten mooi kan maken.
    Zitten ook schroefjes bij, welke je aan de onderkant in de bumper kan zetten. Ik heb ze voor de zekerheid op de hoeken vastgezet met een schroefje, maar de plankrand is volgensmij voldoende.

Je kan de lip overigens ook in het zwart bestellen. Staan er heel wat op internet, bijvoorbeeld deze: https://nl.aliexpress.com/item/3286...5.0&pvid=2ff917b2-2ae1-4127-a4d7-76d1157fce27

5. Laszlo

Laszlo Well-Known Member

Lid geworden:
    15 aug 2018

1.074
    409
    83
    Netjes man. Ziet er goed uit

Beetje goede stevige kwaliteit of buig je het zo om en is het een flapje

Volkswagen Polo 6R 1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning

6. Mike_Daems

Mike_Daems New Member

Lid geworden:
    woensdag

3
    2
    3
    Is natuurlijk wel flexibel, maar het is best dik en stevig rubber

mike12322 vindt dit leuk.
  7. mike12322

mike12322 Member

Lid geworden:
    21 feb 2018

67
    10
    8
    zou je de links voor mij kunnen sturen

Volkslagen Polo 1.4 fsi

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie