Bumper Polo GTI Cup Edition

Garrut98

Bekend lid
386
485
112
Waar ik vorige week vol trots mijn nieuwe wagen liet zien, ben ik gisteren van een koude kermis thuisgekomen.
Op een rotonde een brommer aangetikt die met hoge snelheid uit mijn dode hoek kwam zetten. Gelukkig geen letsel, maar toch een dure grap, omdat ondanks ik kalm reed en hij niet, had hij voorrang dus ben ik bang dat ik de leuter ben.

Afijn, to the point.
Er zit nu dus een scheur in mijn bumper, die ik wil laten maken. Helaas gaat het dus om mijn Cup Edition, dus een standaard bumpergaat het niet worden. Heeft iemand hier ervaring mee. Een idee wat het zal kosten, of wat ik het beste kan doen.20200413_214010.jpg

Alvast bedankt voor jullie hulp.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Verdrietig
Waarderingen: Allison6R
Ik heb een nieuwe foto toegevoegd. Het zit links, begint vanaf de linkerkant van mijn kenteken ongeveer, net boven het rooster.

We hebben het redelijk weg kunnen werken met het recht timmeren en aansluiten van de kentekenplaat. Tijdelijke oplossing
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Deze scheur kan een beetje fatsoenlijk schadeherstelbedrijf wel netjes “plasticlassen”
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Vervelend van het ongelukje. Wat de schade betreft.. weet niet of je het zou durven maar je zou het zelf kunnen doen met beetje hulp van youtube. Oke dan moet je wel heel je bumper opnieuw zwart spuiten maar dan zul je er ook trots op zijn. Benodigd heden zijn simpel te vinden bij bouwmarkten etc zoals 2 conponenten epoxy lijm van de binnenkant lijmen met paar klemmen laten drogen en volgende dag het scheurtje opvullen en weer schuren en opnieiw spuiten. Of je moet iemand kennen die in schadeherstel werkzaam is anders kan het wel prijzig worden.
Anyways succes ermee
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
Oei dat is pech zeg, gelukkig alleen materiele schade maar dat zal Inderdaad plastic-lassen bij een schadehersteller en spuiten worden. Of je moet een tweedehands kunnen vinden al in de juiste kleur, succes met het herstel.
 
Volvo  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!