Buitenkant bobbeltje

Hoi,

Ik zie opeens een bobbeltje aan de buitenkant van mijn band.
Op het begin dacht ik dat er misschien een schroef in zat of glas, maar zie niks zichtbaar aan de buitenkant van de band als dat er niks doorheen is gegaan.
Lijkt er op dat het binnenuit is ontstaan.
Het is een bobbeltje van ongeveer 10cm en voelt ook hard aan.

Denk dat ik ff langs een garage moet maar is het rijden gevaarlijk?

Zie foto

aviary-image-1559278341995.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Diesel Bluemotion 
Ik heb er ook een heel kleintje opzitten vorige week ging er even iemand oversteken op een 80 weg zonder te kijken.
Gelukkig leeft ze nog, maar ik moest wel even een Big meepakken om haar te ontwijken.
Ook maar even laten vervangen :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Bultje betekend dat een van de staatsraden gebroken is in de band dit zorgt voor een verzwakking en word dit bultje alleen maar groter en groter tot die klapt. Zsm vervangen is een must

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
Beide voorbanden zijn in tussentijd vervangen door michelin banden :)
Bleek ook nog dat mijn profiel op was van de voorbanden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Diesel Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!