Boordcomputer (6r 2010)

Goedemorgen mensen,

Ik heb een vraagje ik ben sinds kort de eigenaar van een polo 6r 2010 maar ik wil er een trip hendel in laten zetten. Nu is mijn vraag heb ik dan ook een boordcomputer nodig of zit deze er al in? Ik heb geen idee of en hoe ik dit zelf kan controleren. (Ik heb wel cruisecontrol alleen deze heb ik nog niet getest) Alvast bedankt voor het lezen/reageren fijne dag nog!

(als je meer info nodig feel free to ask :mrgreen:)

Mvg Stefan,
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 70pk 
Welkom Stefan.
Ik denk dat jij een easy line hebt.
Deze word geleverd zonder trip computer.
Als het goed is heb jij alleen de buitentemperatuur in je display staan?.
Wil je dit werkend krijgen zul je een extra draad moeten trekken.
En een ándere hendel moeten plaatsen.
Ook kun je ipv de hendel een stuur met knoppen links en rechts plaatsen.
Post ff foto's van je auto hendel en dashboard
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: StoneCold076
Hi Stefan,

Ik weet niet 100% wat je bedoelt met een trip hendel maar na een check op google denk ik dat je de hendel bedoeld waarmee je kan bekijken wat energie verbruik, snelheid, aantal kilometers enz.

Maar ik denk dat een boordcomputer altijd aanwezig is. Die computers zorgen ook voor de regeling van het motorblok zelf en word al jaren in auto's toegevoegd. Ik heb deze in ieder geval wel.

Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: StoneCold076
Klopt ik kan nu alleen de tempratuur zien en ik bedoel idd de hendel voor energie verbruik, snelheid, en brandstof (aantal kms). Kan ik ook ergens controleren of het een easyline is?

Ik heb wel stoelverwarming, automatische airco, cruisecontrol en highline stoelen.
294252942629427
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 70pk 
HEY,
JE HEBT ZOON DUITSE SAMENGESTELDE AUTO.
DIE HANTEERDE EEN ANDERE SAMENSTELLING ALS IN NEDERLAND.
IK KAN OOK NIET BEGRIJPEN DAT JE DIE OPTIES WEL HEBT EN DE
BOARDCOMPUTER NIET!
IK ZOU ALS IK JOU WAS EEN MOOI STUUR ZOEKEN EN HET LATEN INBOUWEN BIJ
CARTRONICS IN DEN HAAG. DIE MENSEN DOEN NIET ANDERS.
BEL JE IS OP MET JE VRAAG. DIE KUNNEN JOU ZEKER HELPEN.
MET EEN HENDEL OF EEN STUUR.
SUCCES
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
EN JA.. EEN STUUR.. JE KAN HET ZO DUUR MAKEN ALS JE ZELF WILT.
IK HEB GEWOON DE GOEDKOOPSTE VARIANT GEKOZEN.
GOLF 6 STUUR. KOSTE NOG GEEN 200 EURO.
ME EIGEN STUUR VERKOCHT VOOR 125.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Bedankt voor de tip ik zal maandag even contact opnemen met cartronics ik laat het je nog weten. Zou deze stuurkolomschakelaar genoeg zijn of is het beter om een duurdere te nemen als het goed is heeft deze alle opties die ik nu ook heb maar dan met trip en ok/reset knopjes.

alvast bedankt!
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!