Bonkend geluid tijden sturen VW Polo 9N

Hallo daar!

Al langere tijd maakt mijn Polo'tje een bepaald geluid zodra ik aan het stuur trek. Het gekke is: het geluid hoor je alleen als het buiten nat/vochtig is.

Een defecte homokineet of fuseekogel kan ik eigenlijk al uitsluiten. Niet alleen zou je dit ongeacht het weertype moeten horen, ook klinkt het geluid in mijn Polo een stuk doffer.

De onderstaande link stuurt je door naar een YouTube video. Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen; het is dus enkel een geluidsfragment. Het gaat om het geluid op de achtergrond: het (krakende) geluid op de voorgrond is van het stuur :) Het gaat om, zoals ik het zelf zou omschrijven, het bonkende geluid op de achtergrond. Op de video is het niet te horen, maar het galmt ook een beetje na.


Wie o wie kan mij meer vertellen? :)

* het klinkt op de video wel erg heftig, maar dat komt omdat ik even flink aan het sturen ben.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!