Welkom op MyPolo!

Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.

Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.

Bonkend geluid tijden sturen VW Polo 9N

Discussie in '(2001-2005) Volkswagen Polo 9N' gestart door Dennis Akkerman, 28 jan 2018.

1. Dennis Akkerman

Dennis Akkerman New Member

Lid geworden:
    19 aug 2016

10
    0
    1
    #1 Dennis Akkerman, 28 jan 2018
    Laatst bewerkt: 28 jan 2018
    Hallo daar!

Al langere tijd maakt mijn Polo'tje een bepaald geluid zodra ik aan het stuur trek. Het gekke is: het geluid hoor je alleen als het buiten nat/vochtig is.

Een defecte homokineet of fuseekogel kan ik eigenlijk al uitsluiten. Niet alleen zou je dit ongeacht het weertype moeten horen, ook klinkt het geluid in mijn Polo een stuk doffer.

De onderstaande link stuurt je door naar een YouTube video. Ik heb geprobeerd het geluid op te nemen; het is dus enkel een geluidsfragment. Het gaat om het geluid op de achtergrond: het (krakende) geluid op de voorgrond is van het stuur :) Het gaat om, zoals ik het zelf zou omschrijven, het bonkende geluid op de achtergrond. Op de video is het niet te horen, maar het galmt ook een beetje na.

Wie o wie kan mij meer vertellen? :)

* het klinkt op de video wel erg heftig, maar dat komt omdat ik even flink aan het sturen ben.

Volkswagen Polo 9N 1.4

2. Google AdSense Advertenties

Word om alle Google Adsense reclame te verbergen.

Deel Deze Pagina

XenForo/
  1. Deze site maakt gebruik van cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring te optimaliseren en om u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze site te blijven gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie