Voorstellen Bombshell86 - Polo 1.0 TSi 2021 Highline

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Ramos , 34 jaar uit de omgeving van Den Haag. Ik rij nu al 2 jaar met plezier een Polo 1.0 tsi uit 2018 met bijna alle opties.
Deze wordt binnenkort vervangen door de 1.0 tsi Highline uit 2021 (waarschijnlijk april/mei geleverd).

Al enige tijd lees ik hier de berichten mee en hoewel ik zelf ook enkele vragen heb aan ervaren gebruikers, hoop ik ook mijn ervaringen te delen mbt allerlei opties, omdat ik hier ervaring mee heb (nog niet met het sleutelen eraan etc.).

De nieuwe Highline heeft als extra optie het Executive pakket. Het enig dat ik mis is parkeersensoren of een achteruitrijcamera, welke ik waarschijnlijk achteraf wil laten inbouwen. Daarnaast overweeg ik LED Koplampen, maar dit is geen must.

Mocht ik iemand kunnen helpen met ervaringen mbt allerlei opties (zoals spiegelpakket, inklapbaar of beats audio) hoor ik het graag!

KM Stand: 146.000
Januari 2018
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Welkom Bombshell.

Ledkoplampen retrofitten zijn aardig duur Inbouw i.c.m AFS kabelboom 550 euro, dan zit je nog zonder koplampen die krijg je voor zo'n 600-700 in een goede staat.
Camera inbouw wordt in het algemeen wel gedaan voor rond 375, parkeersensoren aardig prijzig rond 800. Ik weet dit uit eigen ervaring bij de vorige polo.
 
Volkswagen  Polo  - 
Goedemiddag allemaal,

Ik ben Ramos , 34 jaar uit de omgeving van Den Haag. Ik rij nu al 2 jaar met plezier een Polo 1.0 tsi uit 2018 met bijna alle opties.
Deze wordt binnenkort vervangen door de 1.0 tsi Highline uit 2021 (waarschijnlijk april/mei geleverd).

Al enige tijd lees ik hier de berichten mee en hoewel ik zelf ook enkele vragen heb aan ervaren gebruikers, hoop ik ook mijn ervaringen te delen mbt allerlei opties, omdat ik hier ervaring mee heb (nog niet met het sleutelen eraan etc.).

De nieuwe Highline heeft als extra optie het Executive pakket. Het enig dat ik mis is parkeersensoren of een achteruitrijcamera, welke ik waarschijnlijk achteraf wil laten inbouwen. Daarnaast overweeg ik LED Koplampen, maar dit is geen must.

Mocht ik iemand kunnen helpen met ervaringen mbt allerlei opties (zoals spiegelpakket, inklapbaar of beats audio) hoor ik het graag!

KM Stand: 146.000
Januari 2018
Het is altijd goedkoper de optie aan te vinken dan achteraf in te laten bouwen. Dus als je al weet dat je het toch wilt hebben dan kan je het net zo goed meteen erbij pakken.

Voor de rest een leuke polo! We zien graag foto's tegemoet.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 498pk 
Het is altijd goedkoper de optie aan te vinken dan achteraf in te laten bouwen. Dus als je al weet dat je het toch wilt hebben dan kan je het net zo goed meteen erbij pakken.

Voor de rest een leuke polo! We zien graag foto's tegemoet.
Dank!

Klopt, helaas hebben we dit niet gedaan, omdat er andere keuzes gemaakt moesten worden (executive pakket verplicht) en het budget was bereikt.
De Polo is trouwens echt aanzienlijk duurder geworden in een paar jaar tijd, in ieder geval fiscaal. Gaat lekker bij VW :)

Ik ga sowieso voor de goedkoopste optie om achteraf of een camera in te bouwen of parkeersensoren achter. Aan de voorkant heb ik dat niet nodig.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
  • Leuk
Waarderingen: Max1996
Welkom Bombshell.

Ledkoplampen retrofitten zijn aardig duur Inbouw i.c.m AFS kabelboom 550 euro, dan zit je nog zonder koplampen die krijg je voor zo'n 600-700 in een goede staat.
Camera inbouw wordt in het algemeen wel gedaan voor rond 375, parkeersensoren aardig prijzig rond 800. Ik weet dit uit eigen ervaring bij de vorige polo.
Ik begreep al van Cartronics dat ze dit voor €500 doen. En de lampen zijn inderdaad rond die prijs, waardoor ik uitkom op de nieuwprijs vanuit de fabriek. Vind het wel prijzig en waarschijnlijk skip ik deze mogelijkheid. Tenzij het net zo goed is als fabriek-af :)
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Heeft de highline versie sws niet al led koplampen + parkeersensoren? Tenminste, die van mij heeft dat haha! De achterruitrijcamera heb ik wel achteraf laten inbouwen. Kan niet meer zonder!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI Highline 115pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!