Voorstellen Bombshell86 - Polo 1.0 TSi 2021 Highline

Goedemiddag allemaal,

Ik ben Ramos , 34 jaar uit de omgeving van Den Haag. Ik rij nu al 2 jaar met plezier een Polo 1.0 tsi uit 2018 met bijna alle opties.
Deze wordt binnenkort vervangen door de 1.0 tsi Highline uit 2021 (waarschijnlijk april/mei geleverd).

Al enige tijd lees ik hier de berichten mee en hoewel ik zelf ook enkele vragen heb aan ervaren gebruikers, hoop ik ook mijn ervaringen te delen mbt allerlei opties, omdat ik hier ervaring mee heb (nog niet met het sleutelen eraan etc.).

De nieuwe Highline heeft als extra optie het Executive pakket. Het enig dat ik mis is parkeersensoren of een achteruitrijcamera, welke ik waarschijnlijk achteraf wil laten inbouwen. Daarnaast overweeg ik LED Koplampen, maar dit is geen must.

Mocht ik iemand kunnen helpen met ervaringen mbt allerlei opties (zoals spiegelpakket, inklapbaar of beats audio) hoor ik het graag!

KM Stand: 146.000
Januari 2018
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Welkom Bombshell.

Ledkoplampen retrofitten zijn aardig duur Inbouw i.c.m AFS kabelboom 550 euro, dan zit je nog zonder koplampen die krijg je voor zo'n 600-700 in een goede staat.
Camera inbouw wordt in het algemeen wel gedaan voor rond 375, parkeersensoren aardig prijzig rond 800. Ik weet dit uit eigen ervaring bij de vorige polo.
 
Volkswagen  Polo  - 
Goedemiddag allemaal,

Ik ben Ramos , 34 jaar uit de omgeving van Den Haag. Ik rij nu al 2 jaar met plezier een Polo 1.0 tsi uit 2018 met bijna alle opties.
Deze wordt binnenkort vervangen door de 1.0 tsi Highline uit 2021 (waarschijnlijk april/mei geleverd).

Al enige tijd lees ik hier de berichten mee en hoewel ik zelf ook enkele vragen heb aan ervaren gebruikers, hoop ik ook mijn ervaringen te delen mbt allerlei opties, omdat ik hier ervaring mee heb (nog niet met het sleutelen eraan etc.).