Bolletje in climatronic-paneel

Daarmee kan de overheid zien waar je rijd, of je je telefoon vast hebt en of je Corona hebt of misschien wel 5G uitstraalt.

Nee, sorry, ik zou t echt niet weten! Als ik moet gokken denk ik dat het de temperatuursensor, of een "naderingssensor" is. Die laatste kan gebruikt worden om het paneel te "deactiveren" als deze lange tijd niet is aangeraakt. voor mij blijft het Guestimating
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: MaartenAW en 6CRline
Als het een infraroodsensor is (voor bijvoorbeeld detecteren of er een hand in de buurt is) dan kun je dat zichtbaar maken.

Zet de auto en het bedieningspaneel aan, pak je telefoon en open de camera app. Al het infrarode is dan zichtbaat als iets “paars-achtigs” in je camera app. :mrgreen:
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
Als het een infraroodsensor is (voor bijvoorbeeld detecteren of er een hand in de buurt is) dan kun je dat zichtbaar maken.

Zet de auto en het bedieningspaneel aan, pak je telefoon en open de camera app. Al het infrarode is dan zichtbaat als iets “paars-achtigs” in je camera app. :mrgreen:
Mijn scherm reageert, op mijn wijsvinger bijvoorbeeld, pas op het laatste moment. Het scherm zit ver boven dat bolletje dus ik denk niet dat het de bewegingssensor is. Ik ga morgen kijken met de camera app.
 
Volkswagen  Polo 6 AW  1.0 TSI. 95 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R
Als het een infraroodsensor is (voor bijvoorbeeld detecteren of er een hand in de buurt is) dan kun je dat zichtbaar maken.

Zet de auto en het bedieningspaneel aan, pak je telefoon en open de camera app. Al het infrarode is dan zichtbaat als iets “paars-achtigs” in je camera app. :mrgreen:
Dit werkt tegenwoordig niet meer. Meeste telefoons hebben een IR filter voor een betere fotokwaliteit en minder strooilicht...
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Top, bedankt.
Wel opmerkelijk dat er dan maar een enkel meetpunt is terwijl je links en rechts gescheiden temperaturen kunt selecteren.
 
Volkswagen  Polo 6 AW  1.0 TSI. 95 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!