Bochtverlichting naar dagrijverlichting

Beste forum gebruikers,
Is het mogelijk om mijn bochtverlichting(naast de mistlampen)te laten om-programmeren naar dagrijverlichting?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Huh, maar wat heb ik dan? Overdag branden mijn stadslichten en twee lampen in de bumper.

Als het donker wordt schakelt hij over naar de dimlichten en schakelen de lampen in de bumper uit... Ik heb ook een Polo 6R.

Bij het branden van het dimlicht fungeert de mistlamp of drl als bochtverlichting (tot 40/50 kmh?) hier in buurt en rotondes in elk geval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Huh, maar wat heb ik dan? Overdag branden mijn stadslichten en twee lampen in de bumper.

Als het donker wordt schakelt hij over naar de dimlichten en schakelen de lampen in de bumper uit... Ik heb ook een Polo 6R.

Bij het branden van het dimlicht fungeert de mistlamp of drl als bochtverlichting (tot 40/50 kmh?) hier in buurt en rotondes in elk geval.
Jij hebt waarschijnlijk gewoon DRL lampjes naast je mistlamp lampjes zitten. Makkelijk te controleren lijkt me
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: Antera en lennaert720
Ik heb dit ook. Heb mistlampen en daarnaast bochtverlichting. Dus ik dacht die bochtverlichting zo te laten programmeren dat het dagrij word.
Volgensmij kan dit niet. Je bochtverlichting is je mistlamp. Dit is dezelfde lamp. Een extra lamp is je DRL maar die kan ontbreken omdat het aan het begin van het 6r tijdperk nog niet verplicht was, tegenwoordig wel.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
Volgensmij kan dit niet. Je bochtverlichting is je mistlamp. Dit is dezelfde lamp. Een extra lamp is je DRL maar die kan ontbreken omdat het aan het begin van het 6r tijdperk nog niet verplicht was, tegenwoordig wel.
Het zijn bij mij 2 verschillende lampen. Dus in de bumber heb ik er 4. 2X mitslicht en 2X bochtlicht.
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Het zijn bij mij 2 verschillende lampen. Dus in de bumber heb ik er 4. 2X mitslicht en 2X bochtlicht.
Screenshot_20210503-211559_Chrome.jpg

- Heb je lampje 1 zitten (p21W/ba15s) dan is dit je DRL. Oftewel je dagrijverlichting. Deze brand als je gehele verlichting uit staat. Vanaf bepaald bouwjaar verplicht, ik dacht 2011. Is jouw auto van voor 2011 was dit volgensmij een optie, hierna standaard.

- Lampje 2 is een H8 lamp. Dit is zowel je mistlicht als je bochtverlichting. Allebei dus. 1 lamp. 2 taken. Echtwaar.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
Screenshot_20210503-211559_Chrome.jpg

- Heb je lampje 1 zitten (p21W/ba15s) dan is dit je DRL. Oftewel je dagrijverlichting. Deze brand als je gehele verlichting uit staat. Vanaf bepaald bouwjaar verplicht, ik dacht 2011. Is jouw auto van voor 2011 was dit volgensmij een optie, hierna standaard.

- Lampje 2 is een H8 lamp. Dit is zowel je mistlicht als je bochtverlichting. Allebei dus. 1 lamp. 2 taken. Echtwaar.
Mijn polo is van 2014. Ik zal morgen eens een foto maken, ik denk toch dat je gelijk hebt dat het alleen mistlicht(waar de bochtverlichting dan ook op zit)
Mijn mistlampen zien er wel het zelfde uit als op jouw foto, alleen waar je “1” hebt staan zit bij mij geen lampje,(zover ik kon zien wel plek voor een lampje)wellicht wel voorbereid?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Mijn polo is van 2014. Ik zal morgen eens een foto maken, ik denk toch dat je gelijk hebt dat het alleen mistlicht(waar de bochtverlichting dan ook op zit)
Mijn mistlampen zien er wel het zelfde uit als op jouw foto, alleen waar je “1” hebt staan zit bij mij geen lampje,(zover ik kon zien wel plek voor een lampje)wellicht wel voorbereid?
Als jouw auto van 2014 is heb je hoe dan ook, op wat voor manier dan ook, dagrijverlichting.
 
Polo  6c  Verkocht 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!