Bluetooth module aansluiten op rcd310

Hallo, ik heb een vraag. Al even de zoekfunctie gebruikt maar kan niet vinden wat ik zoek.

Op mijn rcd310 wil ik de bluetooth module aansluiten die ik onlangs heb besteld. Het is een wit stekker blokje en een plus en min draad. Het stekkerblokje zou zo moeten passen en de plus op het contact en de min op een schroefje achterop de radio. So far helder. Echter toen ik mijn radio eruit haalde was er geen ruimte om de extra stekker in te duwen (zie foto) aan de achterkant. Betekent dit misschien dat er al een BT module is aangesloten die misschien niet werkt, of doe ik iets niet goed. Alvast dank voor jullie ideeën!

Groet Jesper
 

Bijlagen

  • IMG_20210123_115735286.jpg
    IMG_20210123_115735286.jpg
    1 MB · Weergaven: 34
Volkswagen  Cross Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
Welke BT module heb je besteld?
Aftermarket moet op de plek van de blauwe stekker (AUX/CD) als ik mij niet vergis.
De kabels die er nou inzitten zijn voor je AUX.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Wel plek maar verkeerde aansluiting.
Daar ga je geen BT kit als deze werkend op krijgen, kijk maar naar de pinbenaming.

Edit; kleine toevoeging.
De BT van de foto is voor zowel muziek als telefoon en gaat via de CD aansluiting.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Daar waar de blauwe stekker dus zit :wink:

Daarin zitten nu 3 kabels voor de AUX, de rest is leeg zoals op zijn foto te zien is.
De lege plaatsen zijn in de nieuwe stekker van de BT kit wel bezet (CD).
Die kabels van de AUX kan je hoogst waarschijnlijk wel eruit pinnen en in de stekker van de BT kit prikken maar zal weinig toegevoegde waarden hebben aangezien er gebruik wordt gemaakt van BT.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!