Blijvende foutcode airbag

Hallo na een tijdje na het vervangen van me airbag sensor in de deur een week bleef de lamp uit en nu brand hij weer en weer de zelfde fout code botsing sensor voor zij airbag bestuurderszijde open circuit aanpassingsief/sporadisch wie heeft dit meer meegemaakt ook de stoelairbag ook al schoongemaakt onder de stoel
Ik hoor het graag O ja gaat om een polo 6 r van 2012 12 tsi dank je wel
 
Volkswagen  Polo 6 r  12 tsi 90 pk 
Hoi ja eerst een gebruikte mijn zwager meegebracht van de sloop 3 dagen goed geg
Daan en nu nieuwe en die zit op de deur aan de binnen kant en nee stekker niet schoon gemaakt wel onder de stoel iea
Mand gedaan dan met special spul maar nu na nieuwe sensor van 70 euro 5 dagen uit geweest nu weer aan
 
Volkswagen  Polo 6 r  12 tsi 90 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!