BlackEdition says Hi

Hi all,

hier weer een nieuw lid, 40 lentes jong en helemaal vers in de duitse autos
Heb voorheen swiftjes gereden, daarna een paar gezinsbakken en na een paar jaar ontspoord te zijn geweest in een panda, nu overgestapt naar de duitse degelijkheid

Ik ben hartstikke blij verrast door de auto, wat rijdt het geweldig!
Ik rijd nu een automaat, het is een black edition zoals mn naam vast doet vermoeden en een 1.4 dus gaat nog redelijk af ook!

Ik heb me aangemeld om erachter te komen welke uitvoering ik heb, mk3, mk4 of mk5 (????) omdat ik graag een armsteun wil plaatsen en als het leuk geprijsd is zou ik ook een embleemloze grill willen, en om straks "helemaal los te gaan" zou het geweldig zijn als het VWlogo vam de achterklep vervangen kan worden door een zwart logo of weg, of iets dergelijks hahaha

Allemaal niet zulke spannende dingen, maar wel een ontdekkingsweg aangezien ik vroeger dit soort wensen uit handen kon geven en ze nu voor mezelf verzorg

Grtz BlackEdition
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Hey Petra, welkom op het forum!
Uitgaande van de foto gaat het om een Polo MK4.

Veel rijplezier, ik rij ook sinds oktober met veel plezier in mijn Polo!
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: BlackEdition
Heyyyy, bedankt voor de berichtjes, leuk!

Ik ben door het zoeken op het forum voordat ik lid werd erachter gekomen dat ik idd een 9n3 heb, maar had mk3 enz voorbij zien komen bij het zoeken naar een armsteun.
Ervaar inmiddels dat 9n3 wel echt verrekte handig is bij het zoeken


Zie alleen voor de 9n3 2 verschillende "onderkanten"; 1 die in de bekerhouder moet en een andere die lamgs de handrem gaat; is er 1 die ik beter kan kiezen?
Bedankt alvast
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition