BlackEdition says Hi

Hi all,

hier weer een nieuw lid, 40 lentes jong en helemaal vers in de duitse autos
Heb voorheen swiftjes gereden, daarna een paar gezinsbakken en na een paar jaar ontspoord te zijn geweest in een panda, nu overgestapt naar de duitse degelijkheid

Ik ben hartstikke blij verrast door de auto, wat rijdt het geweldig!
Ik rijd nu een automaat, het is een black edition zoals mn naam vast doet vermoeden en een 1.4 dus gaat nog redelijk af ook!

Ik heb me aangemeld om erachter te komen welke uitvoering ik heb, mk3, mk4 of mk5 (????) omdat ik graag een armsteun wil plaatsen en als het leuk geprijsd is zou ik ook een embleemloze grill willen, en om straks "helemaal los te gaan" zou het geweldig zijn als het VWlogo vam de achterklep vervangen kan worden door een zwart logo of weg, of iets dergelijks hahaha

Allemaal niet zulke spannende dingen, maar wel een ontdekkingsweg aangezien ik vroeger dit soort wensen uit handen kon geven en ze nu voor mezelf verzorg

Grtz BlackEdition
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Hey Petra, welkom op het forum!
Uitgaande van de foto gaat het om een Polo MK4.

Veel rijplezier, ik rij ook sinds oktober met veel plezier in mijn Polo!
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: BlackEdition
Heyyyy, bedankt voor de berichtjes, leuk!

Ik ben door het zoeken op het forum voordat ik lid werd erachter gekomen dat ik idd een 9n3 heb, maar had mk3 enz voorbij zien komen bij het zoeken naar een armsteun.
Ervaar inmiddels dat 9n3 wel echt verrekte handig is bij het zoeken


Zie alleen voor de 9n3 2 verschillende "onderkanten"; 1 die in de bekerhouder moet en een andere die lamgs de handrem gaat; is er 1 die ik beter kan kiezen?
Bedankt alvast
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
Welkom met de Polo. mijn vorige Polo was een 9N uit 2003, daar heb ik nog een originele armsteun van liggen, weet niet of die past op de middenconsole van 9N 3, als dat wel kan, mag je die zo overnemen.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: BlackEdition
De armsteun wordt gemonteerd met 4 parkers op de middenconsole tussen de voorstoelen, en heeft een opbergvak met bovendek van zwart leer.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Welkom met de Polo. mijn vorige Polo was een 9N uit 2003, daar heb ik nog een originele armsteun van liggen, weet niet of die past op de middenconsole van 9N 3, als dat wel kan, mag je die zo overnemen.

Dat is jammer, heb er gister 1 besteld
Uiteraard sta ik wel open voor een pb'tje met een foto'tje; als het een diepere is dan de standaard niet originele, heb ik wellicht toch interesse
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 BlackEdition 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!