Binnenverlichting Polo 6c

Hallo liefhebbers,

ik krijg binnenkort mijn lampjes binnen, maar nu vroeg ik mij af hoe ik die vervang?

moet ik iets tussen het glas zetten? moet ik een kapje eraf trekken?
beter even vragen voordat ik iets kapot trek.

thanks!
 

Bijlagen

  • 20180328_160029.jpg
    20180328_160029.jpg
    559.2 KB · Weergaven: 83
Volkswagen  Polo 6c  1.2 
Zet een plastic opening tool of pasje tussen de hemelbekleding en de buitenste rand (plastic) van de verlichting, klik nu de verlichting naar beneden. Hij zit met clipjes vast langs de randen die je er zo uit klikt.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Wat voor lampjes ga je plaatsen?. Ik vind de standaard binnenverlichting van mijn Polo 6r wel wat zwak, na een poosje gezocht te hebben, kwam ik uit bij www.hypercolor.de, deze levert complete LED setjes voor de binnenverlichting, maar ik weet niet of dit conflicten veroorzaakt bij het monteren.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.4 
Wat voor lampjes ga je plaatsen?. Ik vind de standaard binnenverlichting van mijn Polo 6r wel wat zwak, na een poosje gezocht te hebben, kwam ik uit bij www.hypercolor.de, deze levert complete LED setjes voor de binnenverlichting, maar ik weet niet of dit conflicten veroorzaakt bij het monteren.
ze zijn onderweg uit china, ik heb ze besteld bij Wish, gewoon op type lampje aangekocht
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 
Je kan ook gemakkelijk het glas eruit halen. ( kwam ik laatst achter hier op het forum na behoorlijk wat gekloot).
Dat werkte voor mij goed:) met iets dun scherps ertussen steken en oppassen dat je het niet breekt.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Vraag: wat voor lampjes heb je besteld. de gewone, of LED, en heb je ze allemaal, dus ook voetruimteverlichting?

Specification:
Socket Type: T10
Current: 50ma
Lumen: 80LM
Voltage: DC 12V
Wattage: 1W
Size: 22mm*11mm
Package included:
10 x T10 COB LED Lights
Conversion1 inch = 25.4mm or 1mm = 0.0393 inch

White 41MM 12 Chips COB C5W Car Auto Festoon Dome Interior LED Lights Lamp Map Roof Reading Bulb DC12V

Deze 2 heb ik gekocht. Gewoon om te testen.
Nee alleen plafond unit
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!