Bijgeluiden

Garrut98

Bekend lid
386
485
112
Vanmorgen had ik in het kleine vragen al een vraagje gezet, maar omdat het allemaal wat erger is geworden, maak ik kort een topic.

Ik merk dat de auto een ander geluid maakt tijdens het rijden, sinds gisteren de dynamo is vervangen. Nu kan het toeval zijn, dus hou ik het even open. Wanneer ik nu in fileverkeer de auto tot stilstand breng, hoor ik van de voorkant van de auto een knarsend geluid, ik kan het alleen niet goed op beeld krijgen.
- de auto trekt niet naar één kant
- climate control aan of uit verandert niks
- remmen zijn redelijk vers dus dat lijkt me ook niet.
-vorige week apk zijn als het goed is (volgens Google) ook m'n wiellagers gecheckt.
-koppeling, vliegwiel en bak zijn allemaal vervangen en gereviseerd in oktober.

Ik snap er echt geen hol van en van internet word ik niet wijzer. Ik ga morgen maar terug naar de garage, maar heeft iemand hier een idee?
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!